Donna wil niet meer in bad en onder de douche

Als ik Donna in bad doe of met haar onder de douche ga wordt ze helemaal hysterisch. Ze vind het helemaal niets. Eerst vond ze het heerlijk. Ik heb een stoeltje voor haar in bad en eerst vond ze dat geweldig. Maar als ze nu alleen al het badje gevuld met water ziet dan trekt ze al een lip. Volgens mij is ze de enige baby in Nederland die badderen helemaal niets vind. Mijn oudste dochter heeft dit op een gegeven moment ook gehad. Wat kan dit nou toch zijn? Herkent iemand dit?

Groetjes Niekie

Hee!

Heeft Donna soms de laatte keer water in haar ogen gehad?? Of iets anders 'traumatisch'?? Zo gek dat ze het ineens niet meer wil..... Ik zou het niet weten..
Daantje heeft het nooit echt leuk gevonden in bad of onder de douche.Ze huilt niet, maar lijkt het niet echt fijn te vinden...

Is samen in het grote bad gaan een optie (als je die hebt, tenminste)? Dan heeft ze geen last van spetters en is toch lekker dicht bij je.
Bij het douchen kan ik me voorstellen dat een baby dat niet prettig kan vinden, maar gewoon in het badje?? Heb je ook al afgewisseld met badje en tummytub, heeft ze hierin misschien een voorkeur?
Je kunt Donna ook gewoon op de commode wassen en eventueel het badje alleen gebruiken om af te spoelen, maar dat kun je ook met een washand doen.

Het zal vast wel een keer overgaan, over 15 jaar moet je haar de douche uitschoppen! Hihi, dat heb ik nu al met Kyna, als het aan haar ligt, staat ze er een uur onder!

Terug
Bovenaan