Donoontje start

Hoi,

Emily is nu 7 mnd en krijgt sinds dat ze 6 mnd is biogarde yoghurt of kwark met een beetje diksap er doorheen. Dit is ter vervanging van de laatste fles, als toetje na haar eten. Danoontje start is veel duurder en ze vind het niet lekkerder ofzo. Je moet zelf maar even kijken. Op het CB advizeerde ze mij om pas met 7mnd met yoghurt te starten. Misschien is 5 mnd iets te vroeg? Ook al mag het wel hoor vlgs de verpakking, maar ik vond het toch belangrijker dat ze toen de fles kreeg daar zitten toch meer viamines en mineralen in.

Succes gr helen
 
hoi ik geef ook al vanaf 5 maanden een toetje hij vind het erg lekker
maar ik koop dan de eigenmerk danoontjes zeg maar die zijn veeeeeeel goed koper
en net zo lekker
al ben ik er wel weer mee gestopt   mn zoontje heeft na zn toetje erg veel slijm en aangezien koemelk alergie in de familie voor komt probeer ik het wel weer over een tijdje weer
dus het kan wel maar let er wel op want als ze heel erg veel slijm hebben krijgen ze het benauwd en dat kan niet de bedoeling zijn
nou s6 er mee
 
Mijn zoontje geeft ik vanaf 8 maanden biogarde. Puur, zonder toevoegingen. Ik was eerst begonnen met yoghurt, maar dat vond hij iets te zuur. Biogarde is wat zachter van smaak. Na een tijdje biogarde, lust hij nu ook yoghurt. Het was blijkbaar een kwestie van wennen. Af en toe gaat er ook wat vers fruit doorheen voor de variatie.
 
Hoi,



Stijn krijgt af en toe Danoontje Start. Hij smult ervan. Als hij het
plastic bakje ziet, begint hij al te lachen. Op het CB vinden ze het
maar niets. Kinderen hebben het niet nodig en het is te zoet. Stijn is
bijna 7 maanden en dan ga ik joghurt met roosvicee proberen. Ik hoop
dat hij daar net zo blij van wordt als van Danoontje Start, want dat is
inderdaad een stuk goedkoper!



Groet

Lies

 
Terug
Bovenaan