donor moedermelk

wat een leuk idee.
vroeger toen ik net geboren was, bestond dat niet.
mijn moeder was een min.
die voede behalve mij ook nog een andere baby direct aan de borst.
ze heeft alleen in de verkeerde volgorde gevoed.
ik ben 1.66 cm en die jongen is bijna 2 meter, hahaha

nu ja het is ook niet zo dat ik in overvloed heb maar elke druppel helpt, kwam op het idee ook omdat mijn vriendin met 27 wk is bevallen, ze is druk bezig met kolven en ziet elke druppel als levensbelangrijk.
nu kwam ik p die site via oeiikgroei en dacht meld me aan. je spaart in principe in 8 weken je melk op of eerder als je flesjes al vol zijn. ben benieuwd of het wat het is.

smootylama een min je moeder goed zeg ja dat zou je nu niet gauw zien

goed van je moeder... enne ben maar blij dat het niet andersom is,,whaha, of zou je 2meter willen zijn ;-)

@sammammie, het is in principe gewoon een kwestie van vraag en aanbod, dus elke dag een keer kolven levert al extra productie op ;-)

@lorena, wat heftig voor je vriendin, hoe gaat het met haar kindje? Als je zo vroeg bevalt is bv geven zowiezo al moeilijker hé, maar o zo belangrijk voor het kindje idd, alleen al de anti-stoffen voor zo´n pril lichaampje!
Goed van je hoor!!

idd heftig, de baby mocht vorige week naar een ander ziekenhuis maar kreeg toch weer moeite met zelfst ademen dus is erg moeilijk allemaal,ze leeft echt alleenmaar in hetziekenhusi heel heftig allemaal

Terug
Bovenaan