donor zwangerschappen

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik wil graag met (alleenstaande)  vrouwen in contact komen die d.m.v. donor zwanger zijn geraakt.Ik ben zelf een alleenstaande vrouw,maar mijn kinderwens is zo enorm  groot.Mijn gynocoloog heeft mij doorverwezen naar  Behandelcentrum Stg. Geertgen in De Mortel.
  Ik hoop  dat er iemand is die mij daar iets over kan vertellen. En ook hoop ik dat er dus vrouwen reageren die net als mij bewust voor deze keuze staan of hebben gestaan en die mij hun verhaal daar over   willen vertellen.

Hoi miranda,

Ik ben weliswaar geen alleenstaande vrouw , maar ik wil je even een klein verhaaltje vertellen van een vrouw die jouw op deze manier is voor gegaan .
Ik werk als kraamverzorgster en een tijdje terug kwam ik bij een mevrouw die er dus voor gekozen had om alleen een kindje te krijgen.
Ze kreeg in eerste instantie veel opstand uit de omgeving   zo van ; waar begin je aan, zielig voor het kind heeft geen vader je staat er altijd alleen voor enz enz .
Maar ze hoorde het aan en is toch naar een "donorbank' gegaan en het is haar uiteidelijk gelukt om zwanger te raken en een prachtig kindje te krijgen .
Ze had eerst nog overwogen om een goede vriend te vragen ....
Maar ze was bang dat dat uiteidelijk toch problemen zou geven .
Dus koos ze voor een bekende donor dat haar kindje later er wel achter kon komen wie/wat voor een persoon er achter zat .
Ik wil je alleen maar hiermee zeggen als dit jouw gevoel is en dat voelt voor jouw goed ga ervoor !!
Ik wens je alvast een mooie zwangerschap toe gr happy woman

quote: Miranda1976 schreef

Hallo, ik wil graag met (alleenstaande)  vrouwen in contact komen die d.m.v. donor zwanger zijn geraakt.Ik ben zelf een alleenstaande vrouw,maar mijn kinderwens is zo enorm  groot.Mijn gynocoloog heeft mij doorverwezen naar  Behandelcentrum Stg. Geertgen in De Mortel.
  Ik hoop  dat er iemand is die mij daar iets over kan vertellen. En ook hoop ik dat er dus vrouwen reageren die net als mij bewust voor deze keuze staan of hebben gestaan en die mij hun verhaal daar over   willen vertellen.

Hoi Miranda,

Ik ben eens benieuwd of je al verder bent met je zoektocht naar een donor ... of misschien zelfs wel al zwanger!

Zelf ben ik me ook aan het richten op de voorbereidingen voor alleenstaand moederschap en sta inmiddels 2 maanden ingeschreven in Leiden en Amsterdam voor KID.

Ik hoor graag hoe ver je gevorderd bent.

Groetjes,
Debby
(bamtobe2006.web-log.nl)

Terug
Bovenaan