Donor.

Zijn hier ook mensen die bezig zijn met zwanger worden door middel van een donor?

Wij staan zelf op het punt hier mee te beginnen om dat bij mijn vriend alleen maar dode zaadjes te vinden zijn en de kans dat er ooit levenden komen heel erg klein is.

Ik weet dat er een redelijk taboe op rust maar ik hoor het graag.

Hoi missmuis

Wat vervelend dat er geen levende zaadcellen zijn gevonden. Kunnen ze geen tesus doen bij je vriend/man om te kijken of er wel iets bruikbaars bij zit (klinkt ook niet erg geweldig als ik dit schrijf) Ik weet dat er een tijdje iemand hier op het forum heeft gezeten die verder is gegaan met een donor, wie weet leest ze dit bericht van je.
Ik wens jullie heeel veel sterkte en ik hoop dat er toch goede zaadcellen gaan komen. Mijn man is 3 maanden steriel geweest naar een zware voorhoofdsholte-ontsteking met hele hoge koorts. Dit is gelukkig weer goedgekomen.

Liefs

Lydia

Die kans is er natuurlijk maar heel miniem omdat het ook daar niet goed zit bij mijn vriend... We kunnen het proberen met een hele kleine kans dat het daadwerkelijk gaat lukken. En om die ellende en onzekerheid te voorkomen kiezen we nu voor een donor.

Eigenlijk alles wel maar weet niet of je dat hier wilt vertellen.

Bijvoorbeeld wat was jullie reden om te kiezen voor een donor, en hoe zijn jullie aan een donor gekomen, hebben jullie er al 1, waar letten jullie op.... Dat soort dingen.

Je mag me ook mailen als je dat liever hebt. Je kan dan mailen naar:
missmuis@upcmail.nl

Ýk hoor graag van je

Terug
Bovenaan