donshaar

A

Anoniem

Guest
Wie weet hoe dat zit??

Wij proberen zwanger te worden, we zijn nu 6 maanden bezig, maar nog niet gelukt.
Ik vraag me af, ik heb wat donshaar op mn gezicht, haartjes op mn bovenbenen. Voor mn gevoel heb ik meer haar dan een gemiddelde vrouw. Gelukkig ben ik blond en zijn het lichte haartjes.
Zou dit mee te maken kunnen hebben dat het wat langer duurt vanwege bepaalde hormonen?
Ik heb wel een regelmatige cyclus en met de ovulatietesten zijn ook positief?

Wie kent dit? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dan ben ik wat opgeluchter.

Dank jullie wel!!
Suc6 voor iedereen om zwanger te worden.

De enige keer dat ik meer donshaartjes had was het op m'n buik en dat was tijdens m'n eerste zw.schap...

Hoi hoi.ik ben ook blond en heb dons haartjes....in me gezicht...en op me buik.Ik denk echt dat dat er niks mee te maken hebt..de een heeft er meer last van als de ander.

sucses!!!

gr manuela

Ik weet toevallig dat vrouwen met overbeharing op hun lichaam ook de pil krijgen voorgeschreven, een teveel aan een "mannelijk" hormoon (weet zo 1,2,3 niet welke) zou voor haargroei op lichaam zorgen. Dus kan het vrij normaal zijn dat nu je gestopt bent met de pil je meer "last" hebt van beharing.
Succes met zwanger worden!

Hoi anoniem,
Ik ben zelf ook blond en heb ook veel donshaartjes. Maar ik weet wel van mijn zusje, die zwanger was, dat zij tijdens haar zwangerschap veel meer kleine donshaartjes kreeg dan zij normaal had. Dus je kunt nog alle kanten op. groetjes kaatje.

Terug
Bovenaan