<p>Hoi allemaal, </p><p>ik wilde graag mij verhaal delen om zo met lotgenoten te bespreken hoe zij deze situatie zijn doorgekomen en wat ze allemaal hebben gedaan om dit te volgende zwangerschap te voorkomen. <br />ik ben mijn kleine zoontje verloren met 26+6 weken verloren en ben bevallen toen hij 27 weken was. Dit is een onbeschrijfelijke ervaringen en het deed echt pijn om mijn zoontje zo te zien, hij was echt prachtig ik ben super trots op hem en door hem zijn wij papa en mama geworden geen enkel ander baby kan en zal zijn plekje overnemen alleen heb ik veel kriebels om weer zwanger te worden, die leegte in mij is gewoon te veel mis me kleine jongen enorm. <br />na alle controles bleek dat er niks bijzonders was en dat wij gewoon pech hebben gehad. Dit vond ik wel heel raar maar weet nu ook niet wat ik nog verder moet doen. Dit is me 3e zwangerschap. Bij de eerste zwangerschap heb ik een miskraam gehad met 7 weken en bij de 2e met 5 weken. <br />wat raden jullie mij aan wat kan ik nog laten onderzoeken of doen voordat ik weer zwanger wil worden. </p>