doodmoe,

hoi hoi

ik ben inmiddels 7 weken zwanger, wat ik helemaal tegek vind. maar zwanger zijn is toch niet altijd een pretje,
ik ben alleen maar misselijk en doodmoe. ik ben bij de huisarts tabletjes gaan halen tegen de misselijkheid, na alles te hebben geprobeert te hebben wat bij de drogist te krijgen valt er voor. en daar bij ben ik ook nog eens doodmoe, het liefs doe ik de hele dag niets maar dat kan niet als je al een kleine van bijna 4 hebt rond lopen. toen ik zwanger was van hem heb ik daar helemaal geen last van gehad. zo zie je maar weer het verschil tussen zwangerschappen en dat het niet het zelfde is.

Hoi,

Ja het hoort er een beetje bij he, je lichaam heeft ook genoeg te doen. Maar ik snap je fustratie hoor..ik heb zelf ook nog een dochtertje dus je kan overdag niet altijd even gaan slapen. Gelukkig is Marit nog jong en slaapt ze tussen de middag, dus ik ook ;)
Maar nu ik de 16 weken voorbij ben heb ik weer energie voor 10!! Vandaag echt van alles kunnen doen, heerlijk. Dus nog even volhouden Lonnie :)Over misselijkheid kan ik niet meepraten, dat heb ik beide zwangerschappen niet gehad. Wel genoeg andere kwaaltjes.
Groetjes,
Vera

Ik herken de frustratie, ben nu ruim 12 weken zwanger en ook al 6 weken misselijk en moe. Niet altijd even erg, maar als ik een slechte dag heb kan ik de hele dag wel janken van ellende. Ik ben er dan zoooo klaar mee, ondanks dat ik nog steeds blij ben dat ik een kindje krijg. Het schijnt op een zeker moment echt over te gaan, dus hou vol!

Herkenbaar, gelukkig heeft de misselijkheid bij mij maar een dikke twee weken geduurd. Maar moeheid!!!!! pffff tell me about it.

Heb nu eindelijk een ritme gevonden. Ik slaap van 8 's avonds tot 6 het 's morgens, (liever langer) dan ben ik wel redelijk fit overdag. Ik kom thuis, eet, en dan slaap ik weer :D

Moet zeggen nu met 14 weken ben ik ook af en toe iets langer wakker, maar dat gaat zeker niet elke dag!

liefs en succes!

Ik kreeg van mijn collega de tip om floradix te gaan nemen is er in pilletjes of in een drankje te verkrijgen.

Terug
Bovenaan