doof gevoel bovenbeen

de buitenkant van mijn linkerboven been voelt redelijk doof aan, weinig gevoel erin, zou dit te maken kunnen hebben met mijn zwangerschap. heb er verder geen last van ofzo hoor. ik vroeg me het gewoon even af, zijn er mensen die dit herkennen?

groetjes Karin
 
Hey Karin,

Ik heb al een week of 6 een doof gevoel aan de bovenkant van mijn bovenbeen. Ik loop al maanden bij de fysio en ook dit uiteraard bespreekbaar gemaakt en kan idd door de zwangerschap komen. Alles rekt uit en daardoor kan het zijn dat er af en toe iets in de rug of lies in de beknelling komt en dat geeft een dof gevoel aan. Niets om je druk over te maken zeggen ze tegen mij, heb wel oefeningen om te proberen het gevoel terug te krijgen in dat weefsel daar. Ik zou gewoon eens een cezar of fysio raadplegen, kan je tegenwoordig zonder verwijzing heen en kan nooit geen kwaad.

Succes ermee, groetjes
 
Hoi Kaatje

Ik heb het tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad, komt idd door een beknelde zenuw.
Ik lieo toen ook bij de fisio en die heeft mij dat toe verteld, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om dit met jou fisio te bespreken.

Groetjes
 
ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap.
nu begint het ook al een beetje te zeuren. ben nu ruim 25 weken zwanger. Komt door het gewicht van de baarmoeder en baby die dan op een zenuw drukt. fysio kon mij niet echt helpen. ik hield in het vooruitzicht dat het weg ging zodra ik bevallen was, en dat klopte gelukkig ook.
succes.
 
Terug
Bovenaan