Doof/slechthorend dochter

<p>Beste lezers,</p><p>Wij hebben al een tijdje het vermoeden dat onze dochter van nu 3 maanden slechthorend is. Toen zij 6 weken was merkten wij dat ze niet echt reageerde op geluidjes. Wij hebben de GGD gehoorscreening test opnieuw gedaan en die heeft zij gehaald. In de loop van de weken leek het beter te worden, maar nu is ze al 12 weken oud maar ze kan nog steeds geen geluid volgen. Wij wachten momenteel voor een afspraak bij het audiologisch centrum van UMC.</p><p>In de tussentijd ben ik opzoek naar andere moeders die dit ook hebben of hebben gehad. Er zijn veel vragen, maar helaas niet echt iemand die dat kan beantwoorden. <br /><br /></p><p>ik hoop iemand te vinden die dit ook heeft meegemakt! <br /><br /></p><p> </p><p> </p>
 
Hoi Giraluna,
bij het audiologisch centrum (Ac) kunnen ze je vast al wat verder helpen met jullie vragen. Kentalis heeft al veel informatie op hun site staan. Maar je hebt ook FODOK, een organisatie voor ouders met een doof/sh kindje. 
ik heb zelf geen ervaring, maar ik werk in de dove/sh wereld dus daarom weet ik dit.
hopelijk kan je iets met de sites en organisatie hierboven. Er zijn nog veel meer organsaties binnen de dovenwereld, maar hier kan je specifieke informatie over kinderen vinden. 
 
Terug
Bovenaan