Dooierzakje 3mm gegroeid op 2 weken

<p>Dag meiden,. </p><p>Ik vrees geen goed nieuws  </p><p>2 weken geleden zagen ze op de echo een vruchtzakje en dooierzakje van 2mm  Nu is men vruchtzakje gegroeid., men dooierzakje 5mm maar geen baby te zien of vruchtje. Ik zou een kleine 7 weken zijn. De echo werd gemaakt door een huisarts die zich hier niet over kan uitspreken. Zei wel dat het er niet vertrouwd uitzag en ik best zo gauw mogelijk.langs de gynaecoloog ga</p><p> </p><p>Iemand ervaring? </p>

Hallo Lelifee, toen ik een echo kreeg van mijn eerste dochter was ik ook 7 weken. En zagen ze dus ook den leeg vruchtzakje. Ze vertelde mij dat het 2 kanten op kon gaan en ik moest maar over 2 weken terug komen. 2 weken in de stress gezeten. En toen ik terug kwam zagen ze de baby wel en was ik volgens metingen gewoon 9 weken, ze heeft waarschijnlijk verstopt gezeten bij de eerste echo zeiden ze. Als ik jou was zou ik gewoon ff afspraak maken bij verloskundige. Succes ??

Ik ging voor mn eerste echo toen ik dacht 8 weken zwanger te zijn, ben toen een week terug gezet naar 7 weken. Maar toen zat er al wel een vruchtje van een cm..

Ik zou sowieso nooit een echo voor zwangerschap bij een huisarts laten maken. Ga gewoon altijd naar een verloskundige. 

Terug
Bovenaan