Doomoo Seat wipstoel/ zitzak

Hoi meiden,

mijn vriend en ik zijn druk met shoppen voor onze kleine prinses. We hebben een leuke lief! wipstoel gevonden maar ook de doomoo seat vinden wij erg leuk. heeft er iemand toevallig ervaring met de doomoo seat ?

want ik vind dat je verschillende verhalen hoord maja wat is daar van waar? dat is nog maar de vraag.

Nou ik ben benieuwd!

x
 
Hoi hoi,
mijn broertje heeft eind feb n kleintje gekregen en vindt de doomoo echt geweldig. Ze ligt daar prima op. Het kindjd heeft steun aan alle kanten. Ben nu zelf 30 weken zwanger en wilde eerst geen doomoo, maar nu ik die kleine van hem erop zie liggen, ga ik hem denk ik ook aanschaffen of cadeau vragen.
Succes met je keuze.
 
Ik werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we er 2 . Ik vind ze absoluut niet fijn. Je kindje kan er ook niet lang in liggen. Want als ze een klein beetje gaan rollen en naar 1 kant leunen kan de domoo snel omvallen. Een kleine baby ligt er lekker in, maar daarna is een wipstoel veel veiliger.

Liefs mij
 
Voor een heel kleintje vind ik m heerlijk. Ze liggen lekker warm en helemaal ondersteund aan alle kanten.
Als het kindje groter word en zelf grotere bewegingen kan gaan maken is het niet meer handig.
Maar later als t een peuter is kun je het weer wel gebruiken als echt zitzak.
 
Ik heb de Doomoo seat en hij is super!! Mijn zoontje is nu dik 1,5 jaar en nu zit hij er ook gewoon in.

Ik zou zeggen doen! En het ideale is ook dat je het stof op de bovenkant er af kunt ritsen en af kunt wassen!!
 
Ik heb ook de doomoo voor mijn zoontje. Hij heeft er heerlijk in gezeten. Het is zo lekker zacht, echt een lekker nestje.
Toen hij te bewegelijk was, was hij groot genoeg om in de kinderstoel te zitten om te eten.
Ik ben nog steeds blij met onze aankoop!
 
heej hallo,

Ik heb ook een domooseat, en mijn zoontje heeft er echt veel gebruik van gemaakt.
Zeker als baby zijnde er heerlijk in liggen slapen (tot zelfs een jaar)
Nu is hij 3,5 en zit hij er op om tv te kijken :)

Heb echt geen spijt dat ik dit als cadeau heb gevraagd!
 
Terug
Bovenaan