Doopkleding

Hallo hallo,
Ons meissie wordt over zes weken gedoopt en nu zijn we op zoek naar doopkleding. Het liefst zo'n echte doopjurk. Heeft iemand een goede tip waar we zoiets het beste kunnen kopen? (Liefst niet tweedehands)
En aan wat voor prijs moeten we dan denken?
Groetjes, Ilse.
 
Bij het babypark hebben ze er een aantal (zit in Gouda en Kesteren) Ook bij Prenatal heb ik er wel eens een aantal gezien. Wat de prijs betreft, die ligt hoog boven de €50,- Heeft niet iemand in de familie er één. Ik heb voor ons derde kindje er zelf één gemaakt van Satijn met een soort organza satijn als overjurk. Model knippie baby zomer 2004. kosten ongeveer €10,- Misschien kan iemand hem voor je naaien.
Succes
 
Ik weet niet waar je precies woont, maar als je dicht bij de duitse grens woont, zou je een keer naar Duitsland moeten gaan, want bij de C&A in Duitsland verkopen ze voordelige doopkleding.
 
Ze hebben bij Lollypop in Eindhoven prachtige doopjurken, ze zijn niet goedkoop maar je hebt wel iets heel aparts, wij hebben voor ons dochterje een doopjurk gekocht van Dior, een plaatje! succes!!!!
 
Terug
Bovenaan