Doopnamen help! We komen er niet uit.

Hi, ben 26 weken zwanger en we willen niet weten of we een jongen of meisje krijgen. We hebben wel al de roepnamen maar we komen er niet uit hoe we de doopnamen willen hebben. Dus please alle ideeën zijn welkom.

Als het een meisje word gaat ze Jazz-Lynn heten.

Een jongen gaat Dyon heten.

De peettante en peetoom heten Joyce en Renaldo.

Wie kan en wil ons helpen om deze namen hierin te verwerken.

Dank je wel alvast X

Gave namen hebben jullie gekozen zeg!

Ik vind zoals Lien beschrijft ook niet gek, als je niet beide namen er in hoeft te verwerken?

In plaats van Joyce zou je nog Joy kunnen nemen, of Jocelyn (maar dan doopnaam Joycelyn, roepnaam Jazz-Lynn, ipv achter elkaar te zetten). Voor Renaldo kom je al gauw uit op Reinoud, wat ik een hele stoere naam vind.

Maar ik vind ze niet zo mooi als de namen van peettante en -oom zelf .

Lastig he..

Succes!!

Ja, heel lastig.

Denk inderdaad dat we gewoon de namen gaan gebruiken. Bij een meisje Joyce en bij een jongen Renaldo. Maar ik wilde ze eigenlijk allebei blij maken door hun namen te gebruiken.
<p style="text-align: left;">Dank je wel, nu heb ik een bevestiging dat iemand de namen leuk vind. Begon alweer te twijfelen

Wij combineren de twee namen. De namen zijn Elizabeth en jan, bij een jongen maken we er Elian van en bij een meisje Elianne. Het gaat bij ons immers om de klank. Wie weet met een beetje creatief puzzelen kom je er wel :)

Jazz-Lynn Joy

Dyon Renaldo (zo laten)

erg leuke namen trouwens!

(Ik ben 31 maart bevallen van een prachtige dochter Jazzlyn)

Voor Renaldo zou ook nog

Ronald of Reinoud kunnen.

Terug
Bovenaan