doopsel marina

hallo dames

wie van jullie heeft besloten je kindje te laten dopen en wie niet waarom wel of waarom ni et ??

mischien een gevoelig onder werp maar zou het leuk vinden om het te weten

wij hebben er wel voor gekozen a.s zondag 29-4-2012 word ons marina gedoopt ,, ben helemaal geen "heiligboontje" maar toch vind ik het iets bijzonders, en het is een beetje opvoeding!

maar omdat me schoonzus in het ziekenhuis ligt gaat het mischien niet door morgen komt de gyn bij haar en als ze er dan nog moet blijven vraagt ze of ze tussendoor even weg mag als dat niet mag stellen we het uit ,,, ik me broer en schoonzus er gewoon bij hebben ze zijn de peter en de meter !
wij vonden het mooi op 29-4 omdat mijn man mij in 2010 op 29-4 ten huwelijk vroeg

xxx mandy

Ik laat Levy niet dopen. Kom zelf uit een erg gelovige familie en had het echt heel fijn gevonden om het wel te doen, maar mijn man is er zwaar op tegen. Vind dit wel heel moeilijk. Had graag mn kleintje gedoopt, de betekenis erachter is ook zo mooi!

wij laten Sara niet dopen.

Mijn man is katholiek en zou het wel willen als ik het ook zou willen.

Ik ben protestants opgevoed, maar heb daar met name met de manier waarop mijn moeder is opgevoed door haar ouders best wel wat problemen mee gehad (moeder was wel gelovig, maar niet streng. Opa en oma waren wel streng en dat heeft in de familie altijd wel voor problemen gezorgd).

Wij hebben besloten haar niet te laten dopen. Als ze op latere leeftijd zelf beslist wel graag gedoopt te willen zijn wordt dat echt haar eigen keuze.

Wij laten Veda ook niet dopen. Wij zijn beide niet gelovig opgevoed, en ik wil dat mijn kindje later zelf kan beslissen of ze een geloof gaat volgen, en zo ja, welke dit dan is. Zo gaan mijn kinderen ook naar een openbare school. We staan open voor alle geloofsovertuigingen, maar als ze de leeftijd heeft om zich hier in te verdiepen, wil ik dat ze zelf een keuze kan maken.

Ik hoop voor je dat je schoonzus even naar huis mag, en dan heel veel plezier met het doopfeest!

Wij laten Lars ook niet dopen. Ik ben zelf niet gedoopt en ik wil net zoals de 2 dames hierboven dat Lars dit later zelf kan beslissen.

Jullie in ieder geval een hele fijne dag de 29e en hoop dat je schoonzus erbij kan zijn!

Liefs Kim

Wij laten Sophie niet dopen. We hebben zelf niets met geloof en we willen ook dat onze kinderen dat later zelf kunnen beslissen.

Onze zoon gaat straks wel naar een christelijke school maar dat is meer omdat mijn man daar zelf ook op heeft gezeten en we bij de andere 2 scholen bij ons op het dorp geen goed gevoel hadden.

Groetjes......

Wij laten Merle ook niet dopen. Zijn ook allebei niet gelovig.
Lees ne op fbt dat het niet doorgaat zondag.
Groot gelijk dat jullie het even uitstellen. Hopelijk gaat alles goed met je schoonzus en de kleine en kunnen ze er later wel bij zijn.

Lfs Esther

Terug
Bovenaan