door al jullie berichtjes weer een beetje blij

A

Anoniem

Guest
ik las vanmorgen dat ik al weer 5 berichtjes had ontvangen,met'alleen maar lieve raad van jullie het doet me goed dit te mogen lezen,,ik heb nu zelf zoiets het komt allemaal wel goed want ik ben toch hun moeder,,,,het meeste zorgen maak ik me nog zorgen om me dochter ze is bijna 13jr ze heeft lang blond haar en is een engel om te zien echt een mooi meisje dus,me zoon is 15 en een erg rustig type die vindt het allemaal wel ok zo en is het liefst op de voetbalvereniging,,ik was erg jong moeder ik was net 20 toen ik me zoon kreeg dus nu weet je ook hoe oud ik ben..nou meiden we gaan gewoon maar weer verder met proberen zwanger te worden we doen ons best meer kan je niet doen.ik schrijf dit met een kleine lach want we laten de moed niet zakken hoor knuffels en xxxjes van pepe (mercedes) doei

He Pepe,

Fijn dat je je wat beter voelt ! Ik las je berichtje van gisteren; goed hoor dat je naar MW gaat. Hopelijk klikt het een beetje en kan zij goed luisteren/ je evt verder helpen.
Veel succes ermee. Zie mijn nieuwe berichtje, mijn NOD is stiekem maar een dag later dan de jouwe.
Heb je al kwaaltjes oid ?
Doei, Tanja

Terug
Bovenaan