Door bloedingen en buikpijn een inwendige echo!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

In  november vorig jaar (ik was gewoon nog aan de pil en waren  dus nog niet bezig voor een kindje)  kreeg ik een paar keer tijdens het vrijen last van een hevige bloeding, ik had ook erg vaak last van buikpijn.

Met dit bericht ben ik toen naar de huisarts gegaan en die heeft mij door verwezen naar de gynecoog. Daar kreeg ik een inwendige echo, er werd gekeken naar mijn baarmoeder, eierstokken etc. Volgens de gynecoloog was alles in orde, dus dat was een hele opluchting!

Maar nu heb ik een vraagje.... dat alles goed was betekend dat dan ook dat ik uberhaupt  kinderen kan krijgen! Of moeten daar ook nog andere onderzoeken aan vooraf zijn gegaan omdat te kunnen constateren???

Wij zijn nu bijna een half jaar bezig om zwanger te raken, maar tot nu toe zonder resultaat! Ben daardoor erg onzeker en ben bang dat er toch iets met me aan de hand is. Weet wel dat je er zo ie zo een jaar voor moet rekenen maar toch....!

Ik hoop dat je jullie me iets positiefs kunnen vertellen?! Alvast bedank voor het lezen van mn verhaaltjes. Liefs x isa.

He meid

Ik durf er eigenlijk weinig over te zeggen, maar het lijkt me handig om op zeker te gaan.
Even naar de huisarts bellen die kan je daar vast meer over vertellen.
Over wat ze precies hebben gecheckt tijdens dat onderzoek.
Dan weet je zeker hoe alles zit en kun je met een "prettiger" gevoel door klussen.

Succes en we horen van je groetjes moppie

Bedankt voor je reactie, dat is idd misschien wel een goed idee om ff naar de huisarts te bellen. Thanks liefs isa.

Terug
Bovenaan