Door de luier heen geplast??? tips gevraagd!

Hoe doen jullie dat??

Jamie had net dus heel erg door zijn luier heen geplast, zo door zijn pyjama, matrashoes en molton heen. Dus ook het matrasje was een beetje nat. Ik heb het dus wel afgenomen met een vochtige doek, maar wilde het niet te nat maken. Jamie moet er toch nog op slapen. Maar ik wil ook dat het matrasje goed schoon is. Is het anders misschien handig om morgenochtend het matrasje nog een schon te maken en hopen dat hij nog een beetje op tijd droog is voor het middag slaapje. Ik kan me ook voorstellen dat dit neit heel goed is voor het matrasje, omdat het nog vochtig is.

Pff het kan je toch tegenzitten half 12 's avonds, hihi.

Groetjes Natasja mv Jamie

Tegenzitten??? Dit gebeurt ons 2 keer per nacht als we pech hebben, anders elke nacht 1 keer! We verschonen hem nu standaard als hij wakker word,
En we hebben een wasbare hoes om het matras van Thomas, die gaat gewoon één keer in de zoveel even een wasmachine-lading mee hoor!

Kus, Marieke

Mijn meis lekt ook veel door haar luier dus verschoon ik haar iedere avond ook nog een keer voordat ik ga slapen. Omdat ze in de combisleeper slaapt blijft de matras vaak net bespaart. Maar als ik de matras nat heb draai ik hem om met een krant eronder zodat ze er ff op kunnnen slapen. De dag erna wrijf ik de plasplek in met sodapoeder, dat laat ik een tijdje staan en zuig ik dan uit met de stofzuiger.

Hallo!!

Vervelend he, als alles nat geworden is.

Wat ik tegenwoordig doe is een gewone luier aan en daarover heen nog een luierbroekje. Dus eigenlijk 2 luiers overelkaar heen. Dit werkt bij mij perfect tegen doorlekken.
En daaroverheen een niet te kleine romper, iets groter dan normaal.
Als je romper net past of iets te strak zit, lekker de kindjes ook vaak sneller door..

Succes met alles...
gr. Daan

Heb je wel eens aan een matrasbeschermer gedacht die een waterdichte folie heeft?
Deze heb ik namelijk ook op het bedje van Mike liggen. Ze zijn te koop bij de wehkamp

Succes!!

liefs jen

Set van 2 bovenmatrasbeschermers
Met molton bovenkant en waterdichte folie aan de onderkant. Met hoekelastieken.
Zorgt voor extra comfort en verlengt de levensduur van het matrasje. Sluit goed aan door de hoekelastieken en de waterdichte folie zorgt dat het matras droog blijft. De waterdichte laag bestata uit PVC-coating.

Hoi,

Hier ook een grote plasser sinds een paar dagen. Is al eens eerder geweest dus zal wel weer minder worden. Iedere morgen is haar slaapzak nat, bedje gelukkig nog niet door dat ze in een dikke slaapzak slaapt. Maar leuk is anders. Moet ook rot aanvoelen voor die kleintjes.

Ik kan  de hoes can de matras  gewoon wassen, mag eigenlijk niet in de droger, toch gedaan op lage temperatuur en het was geen probleem.

Succes

Nanda

Terug
Bovenaan