door de pil heen zwanger

hallo ik heb even een vraag
ik ben zwanger aleen weet ik niet hoelang want ik heb altijd de pil geslikt hoe kan ik dan het beste uitrekenen hoelang ik ong zwanger ben ??/
 
nou zeg wat een domme opmerking,
omdat je de pil slikte kan er geen datum uitgerekend worden, als je bij de verloskundige bent kan zij doormiddel van een echo kijken hoe oud het kindje al is.

groetjes
 
wat een klote opmerking zeg, ga niet oordelen oke!!!!!! (jaloers, gefrustreerd?????)

Hoi ik ben ook zwanger geraakt door de pil, heb hem 7 jaar geslikt, het bleek dat depil te licht voor mij geworden was. Het was even een schok maar kan nu niet wachten tot de kleine er is gelukkig nog maar een weekje en dan zit het er voor mij op!!

De VK kan het alleen beoordelen na aanleiding van een echo, omdat ze niet weten wanneer je laatste bloeding is geweest (tijdens pilgebruik is cycles regelmatig) en als je de pil niet zou slikken kan het ook onregelmatig zijn. Je weet het dus alleen bij een echo. succes en geniet ervan.

Een bijna mama
 
hoi hoi,
ik ben ook zwanger geworden met gebruik van de pil. hoe het kan weet ik niet maar het is zo. de dokter vermoedde dat een vochtophoping bij mijn baarmoeder en linkereistok de oorzaak was. ik ben toen meteen naar de vk doorgewezen om te kijken hoe ver ik was. een andere manier zit er volgens mijn niet op.
groetjes liefs rowena
 
wat een idioot doe anoniem

ik ben ook door de pil heen zwanger geworden en heb toen een echo gehad want ik wist echt niet wanneer mijn laatste dag was van mijn menstruatie kun je ook niet weten want je bent niet bezig met zwanger worden.

veel succes en nog gefeliciteerd

30 weken zwanger
 
Hoi,

Ook ik ben door de pil heen zwanger geraakt dus zo zie je maar aan de reakties dat je niet de enige bent en de anoniem gewoon lichtelijk sneu is!
Bij mij hebben ze ook een termijn echo gemaakt dan kunnen ze het precies uitrekenen.

Gefeliciteerd en geniet van je kindje!!

Groetjes Eliane 25wk 2dgn
 
Terug
Bovenaan