door de war

A

Anoniem

Guest
hay meiden,
ben al een tijdje niet meer op t forum geweest maar ik zie nu dat er veel meiden zwanger zijn   Gefeliciteerd voor jullie allemaal een hele mooie zwangerschap toegewenst!

Ik wilde vandaag weer ff een berichtje typen want volgens my is muijn cyclus een beetje door de war. De vorige ronde wist ik al dat ik niet zwanger kon zijn dus toenw as het gewoon wachten op mijn ongi en die kwam dan ook precies op de verwachte datum. Deze ronde weet ik het ook zeker eigenlijk in mijn vruchtbare periode was mijn vriend weer eens niet thuis. Dus was het weer gewoon wachten op mijn ongi dag. Deze maand had ik zelfs verwacht dat ie een dag ofzo eerder zou zijn maar anders vandaag. Maar nog niks te bekennen! Het is een ebetje vreemd want het is normaal altijd op tijd of zelfs wat vroeger omdat de cuclus eigenlijk wel wat korter hoorde. Maar ja is een beetje raar allemaal ik denk dat ie een ebetje door de war is
Wart denken jullie ervan? Wat kan dit zijn?

Groetjes C

Hoi,
Vervelend dat je cyclus een beetje in de war is.
Heb je ergens spanningen of stress van?
Dat was bij mij namelijk een factor waardoor het bij bij helemaar door de war van ging.
Groetjes Paulineke

niet meer dan normaal eigenlijk ik had al wel een deel van mijn exames gehad maar het was eigenlijk al weer wat rustiger deze week. of in ieder geval ik voel me heel rustig dus daarom vind ik het een ebetje vreemd  maar ik heb het ook nog nooit zo gehad.
wel vervelend want nu duurt mijn gemiddelde cuclus ook weer langer
en de alle andere meiden hoe is het bij jullie wanneer hebben jullie je nod en wat voelen julluie allemaal

Hoi Cheetah !
Wie weet heb je wel verkeerd gedacht en was je vruchbare periode toch op een andere dag en ben je gewoon zwanger.
Vooral omdat je zegt dat je altijd op tijd bent of zelfs eerder ongi.
Spannend hoor.

Groeten van Miena.

hallo,
ja ik snap er niks van ik ben nog steeds niet ongi beetje vreemd dit
iedere keer denk ik dat ik iets voel en dan denk ik ja nu ben ik ongi en dan is t niet zo
ik ga ervan uit dat ik nog gewoon ongi wordt want ik denk niet dat ik zwanger ben
het is wel heel vervelend dat ik niet ongi word omdat zo de cyclus alleen maar langer word
ik weet t allemaal niet meer hihi

oh ja en hoe reken je uit hoeveel dagen je overtijd bent?
ik had mijn nod 2 juni afgelopen vrijdag dus
ben ik vandaag dan de 3de dag overtijd of telt vrijdag niet mee?

Terug
Bovenaan