Door eisprong NOD verschoven?

A

Anoniem

Guest
Hey hallo,

Ik heb even een vraag, heb al gezocht op internet maar ben er nog niet helemaal uit en vroeg me af of jullie het weten.

Ik ben 6 november ongesteld geweest, wist toen niet precies of ik eeen regelmatige cyclus had maar ging er vanuit dat het net als de vorige keer wel een cyclus zou zijn van 28 - 30 dagen.

Dus met die gegevens had ik berekend dat mijn eisprong 20 november zou zijn. Ik vond het de hele dag al vreemd dat ik niets voelde en  het beruchte slijm niet had waargenomen. Toch had ik me erbij neergelegd en bedacht dat ik nu maar gewoon moest afwachten, maar woensdag merkte ik het slijm op en denk ik mijn eisprong te hebben gevoeld.

Mocht dit daadwerkelijk het geval zijn, schuift mijn NOD dan ook op? Ik wil dit wel graag weten dan kan ik er rekening mee houden voor ik 4 december (theoretisch gezien mijn NOD)  helemaal enthousiast ben voor niets

Yvonne

hoi Tess, ik denk dat je gelijk hebt. Want veelal is het zo dat je ±14 dagen na je eisprong ongesteld wordt dus dan schuift je nod idd op.
Ik vroeg mij wel af wat jij dan normaal gesproken voelt op de dag van je eisprong? Ik voel meestal een paar dagen ervoor pijn links of rechts (eistok) en volgens de ovulatietesten die ik een paar keer heb gedaan is de eisprong dan een dag of twee na de pijn... dan voel ik dus niets meer. Wat ik ook niet begrijp; wanneer wordt dat slijm nou dikker/draderiger en hoelang blijft dat zo (tov de eisprong).

Succes en Liefs

Hoi Tess en Toulouse

Hoeft niet hoor dat je cyclus langer zou duren. In principe mag/kan er ook gewoon 10 dagen tussen je ei en je ongi zitten. Ik weet niet hoe regelmatig je bent?

Voor mijn kliene man voelde ik nooit mijn ei. Tegenwoordig voel ik me alsof ik ongi moet worden (pijn in rug etc.) Mijn slijm is ook niet echt zichtbaar aanwezig dus moeilijk te peilen of het vruchtbaar is. Ik had veel aan www.vruchtbaarheid.org en door temperaturen benik uiteindelijk geen begrijpen hoe mijn lichaam werkt en herkende ik in samenhang met de temp mijn slijm. Het is niet echt leuk tenmpen, maar heel leerzaam en je ei kan ineens heel anders zijn dan je denkt. Ik heb het 2 maanden (eigenlijk meer maar dat waren maanden dat ik zw. werd en het mis ging) gedaan.

Terug
Bovenaan