Door komende tandjes?????????

Hoi meiden,

Mijn dochter is net 4 maanden, nu valt het me op dat ze al een paar dagen erg veel kwijlt, slecht in slaap kan komen en erg hangerig is.
Zou het kunnen zijn dat er al tandjes doorkomen of is het daar nog te vroeg voor?

Groetjes,
Marjolein

hoi Marjolein,

Mijn zoontje bijna 8 maanden kwijlde ook zo veel toen hij 4 maand was en het waren de tandjes maar het kan heel lang duren voordat ze doorkomen. Zijn eerste was er door toen hij bijna 6 maand was.

Groetjes chantal

hoi Marjolein,

Mijn zoontje bijna 8 maanden kwijlde ook zo veel toen hij 4 maand was en het waren de tandjes maar het kan heel lang duren voordat ze doorkomen. Zijn eerste was er door toen hij bijna 6 maand was.

Groetjes chantal

hoi Marjolein,

Groetjes chantal

dedochter van een vriendin van me kreeg ook met 4 mnd haar eerste tandje. zij is nu 15 maanden een heeft zelfs al 4 kiezen!
is wel heel makkelijk met met de pot mee-eten (als ze wat groter is), omdat ze dan echt kan kauwen ipv sabbelen.

greet

mijn zoontje van morgen precies 3 maanden :p hij kwijlt veel last van diaree terwijl ie geen rare voeding krijgt en ben ook niet overgestapt en het consultatie bureau zegt dat het zijn tanden kunnen zijn.

ik las ook dat ze zelfs geboren kunnen worden met een tandje.
Zijn onderkaakje is ook wat licht aan het wordn en nee het is geen spruw ik ben al naar de arts geweest en die zei dat het inderdaad ze tanden kunnen zijn:S zo vroeg al....

groetjes miranda

Tygo is nu bijna 7 maanden en zijn eerste 2 tanden zijn een feit. Al dacht ik met 4 maanden ook al dat hij ze zou krijgen. Hij had alle tekenen behalve tandjes.

Hey hallo,

Mijn zoontje kwijlde met 4 maanden ook heel erg.
Nu vertelde ze mij bij de kinderarts dat kindjes dat altijd doen tegen de 4 maanden omdat hun speeksel dan meer op gang komt en ze het nog niet kunnen verwerken.
En tandjes gaan lang van te voren al lopen te irriteren.
Mijn zoontje is nu 7 maanden en kwijlt nog steeds, maar nog geen tandjes.

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan