Door luier lekken

<p>Sinds mijn zoontje iets meer is gaan drinken houd zijn luier het snachts niet meer. Hij word snachts helemaal doorgelekt en word daar dus ook midden in de nacht wakker van. Een groter luier gaat niet werken want hij is heel slank dus dat word veel te groot. Hij slaapt ingebakerd dus als het nodig is verschoon ik hem niet snachts. Wat is voor jullie de ideale oplossing voor een droge nacht? </p>

Lastig! Want 1 oplossing is er vaak niet. Een aantal dingen die je kunt proberen: ander merk (bij ons bleek die van de Aldi beste), romper van onder los/grotere maar romper/romper uit. Luierbroekje over dr luier aan. Het is dingen uitproberen. Succes!

Ik gebruik de luiers broekjes van pampers baby dry.
Heb het idee dat de broekjes meer opvangen dan de luiers 
Daar red  die het de hele nacht mee.soms wil een wat grotere romper ook helpen .
Maar ik ben ook niet zo van een maatje groter van de luiers. De maat die hij nodig heeft kwa gewicht  past precies 
?

Je kunt een overbroekje gebruiken dat voor wasbare luiers gebruikt wordt.
Wasbaar lekt meestal minder tot helemaal nooit door, maar da's natuurlijk een keuze. Je kunt wel gewoon een wasbaar (waterdicht maar ademend) overbroekje over een wegwerpluier doen.

Terug
Bovenaan