Ach ja, ze kunnen ook echt niet zonder me! Toevallig zat ik vanochtend mijn werkmail eens te lezen en daar zaten 2 mailtjes bij van het examenbureau. In oktober/november heb ik een examen gemaakt (ik bedoel dan de vragen bedacht, want dat is natuurlijk wat een docent doet!) en in februari had ik dus een mailtje gekregen of ik 2 vragen wilde veranderen. Dat mailtje had ik dus niet gelezen en vorige week mailden ze me dat ik met spoed moest reageren. Pfft, ja hoor! Ik heb toch echt in november al duidelijk gezegd dat ik met zwangerschapsverlof ging en ze opmerkingen over de examens dus snel moesten geven of aan mijn teamleidster doorgeven!
En vanochtend belde een collega, dat het examenbureau naar mij op zoek was. Nou ze zoeken het maar uit! Ik heb mijn werk netjes overgedragen toen ik met verlof ging en ik begin niet eerder dan 17 april. Enne, weet je wanneer ze de examens af moeten hebben??? Over 2 weken al! Hihi, ik kan er alleen maar om lachen, heb totaal geen last van de stress die mijn collega's straks hebben om dat examen in orde te krijgen.
En vanochtend belde een collega, dat het examenbureau naar mij op zoek was. Nou ze zoeken het maar uit! Ik heb mijn werk netjes overgedragen toen ik met verlof ging en ik begin niet eerder dan 17 april. Enne, weet je wanneer ze de examens af moeten hebben??? Over 2 weken al! Hihi, ik kan er alleen maar om lachen, heb totaal geen last van de stress die mijn collega's straks hebben om dat examen in orde te krijgen.