Door naar de volgende ronde

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, doet het forum het alweer 100%? Ik ben maar weinig geweest de afgelopen tijd want ik kan er echt niet goed tegen als die berichten het niet doen, de reacties niet kloppen en de helft van de berichten gewoon niet zichtbaar zijn.

Even teruglezend op de site zie ik een hoop bekende namen zoals Bea, Flower, Chili, Biaggi, Lillian, petra uit V. enz. Hoe gaat het met jullie?
Zelf ben ik vandaag, keurig op tijd, weer ongi geworden en ga dus door naar ronde 4. Balen natuurlijk. Met een cyclus van 35 dagen gaan de cycli helaas niet zo vlug :( Nou ja, ik mag dus weer op de lijst:

Aurora (28) ronde 4 - NOD 23 december.

Blegh! Waarom is de ene persoon binnen een maand zwanger en duurt het bij de ander zo lang? Ok ik weet dat 4 rondes niks is vergeleken bij sommigen maar iedereen wil natuurlijk het liefst in een keer zwanger raken...

Alle zwangeren van harte, geniet ervan! Voor de rest: klus ze! Ik brand een kaarsje voor jullie :-*

Liefs, Aurora
http://aurora.web-log.nl

Hi lieve Aurora,

Blij je weer te horen hier......
Het forum heeft af en toe nog zijn kuren....maar goed....we blijven hier allemaal trouw komen.

Shit joh dat je weer ongi bent geworden......maar ja.....misschien brengt de kerst je iets moois!! Ik ga voor je duimen!!!!

Hier is het wel goed.....ben nu al ruim een week thuis met de griep. En het is zo erg dat ik gewoon nergens fut voor heb. (normaal ben ik nog wel altijd in de weer, maar nu is t echt nul)

Ik zit zoals je misschien hebt gelezen in ronde 11.....en slik nu voor de 3e maand Clomid. De eerste 2x had t geen nut, dus nu heb ik van de gyn voor 3 maanden mee gekregen en mag ik thuis lol maken....!!! Zit nu midden in de klusperiode.....dus ik ben benieuwd. Ik heb mijn NOD rond 8 december.....dus misschien laat Sinterklaas wel wat in Nederland!!! hahahah

Maar goed.......even over je Blegh....
Ik ken je gevoel helemaal....en het maakt niet uit of je nou in ronde 4 zit of in ronde 11 of in ronde 23, het is altijd weer een tegenvaller als je ongi wordt. Je gaat er gewoon van uit eigenlijk dat het lukt....en je hebt eigenlijk in het begin ook niet in je achterhoofd dat t wat langer zou kunnen duren bij je.

.....elke maand doet het weer pijn, en ik verwen meelf dan eens extra, door iets te kopen wat ik graag wil....of vriendje komt thuis met bloemen.....

Meiske, ik ga voor je duimen deze maand!!

Liefs Flower

Hoi!
Inderdaad zo nu en dan komt toch weer dat gevoel boven...waarom wij niet??en waarom duurt het zolang???
Wij zijn nu in ronde 13 belandt,maar a.s vrijdag krijgen we hopelijk weer wat beter nieuws;wanneer we kunnen beginnen met de icsi. Je hoopt natuurlijk dat het voor die tijd raak is...maar elke maan verschijnt de ongestelheid weer..
Affijn;2005 moet geoon voor een hele hoop van ons iets moois brengen,toch??
Daar gaan we voor!
Succes!

Hey Flower,

Bedankt voor je lieve berichtje!! Ik zal de Sint een bericht sturen dat ie jou het mooiste cadeau op aarde geeft :)

Liefs, Aurora

Hi Aurora,

balen weer he ik weet hoe je je voelt ook ik ben hier nog steeds ik heb een uitgebreid berichtje geschreven op 22-11 dus als je alles precies wilt lezen.

succes Chili ronde 11

Terug
Bovenaan