Door verwezen!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Omdat we volgens de HA al een tijdje bezig zijn en er vruchtbaarheids problemen bij mijn moeder zijn mag ik naar de gyneacoloog. In januari heb ik een afspraak gemaakt maar, ik ben nog nooit eerder geweest. Dus weet totaal niet wat me te wachten staat. Wel weet ik dat ik een inwendig onderzoek krijg   Wie kan me wat meer vertellen hierover? Heb vandaag mijn Nod en tot op heden is er nog niets te zien hopelijk is de afspraak niet nodig.

Liefs Linda

hoi Linda,

Je vroeg in je berichtje wat een inwendig onderzoek inhoud, nou toen ik dat kreeg hebben ze met een soort echo apparaat, (zag eruit als een grote pen en ongeveer zo dik als een merkstift) hoop dat je er nu een beetje een voorstelling van kan maken... maar goed die brachten ze naar binnen om te kijken hoe het er daar uitziet, ik zelf vond het absoluut geen pijn doen het is een raar gevoel maar zeker niet pijnlijk. en ze heeft toen ook gelijk een uitwendige echo gemaakt net zoals je zwanger bent.

ik denk dat het zo iets is, je kan altijd aan de assistente in het ziekenhuis vragen wat het inhoud hoor.....

nou ik hoop dat alles goed komt of is

succes liefs, Ineke

Omdat ik iedere maand ontzettende last van buikpijn had, werd ik ook doorgestuurd naar de gyno. Achteraf bleek het mijn eisprong te zijn. Ik ben echt een zware zenuwpees wat ziekenhuizen e.d. betreft dus nachten niet geslapen. Maar het viel zo mee....
Ze maken inderdaad een echo van de buitenkant, net alsof je zwanger bent. En een inwendige echo. Je moet dan "in de beugels" en dan gaat er een apparaatje naar binnen en die filmt dan de binnenkant. Het is een vreemd gevoel maar absoluut niet pijnlijk.
Je echt geen zorgen over maken, nergens voor nodig!
Sterkte van de grootste zenuwpees allertijden!

Liefs,
Camel

Hoi,

Wil je even succes wensen! Wanneer moet je heen?
Ik ben zelf ook eindelijk doorverwezen, heb 11 jan. een afspraak..
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het jou zal vergaan en wat er gaat gebeuren. Mijn dokter zei alleen dat de gyn mn eierstokken gaat wakker schudden..?? En waarschijnlijk een echo gaat maken. Ben heel benieuwd! Hou je ons een beetje op de hoogte? Succes!

Liefs Anne!

Hoi Anne,

Ik heb 17 januari een afspraak dus Anne jij bent eerst! Mag ik vragen hoelang jij al bezig bent en waarom je naar de arts moet.  Ik vind het toch wel allemaal spannend. Nou ik hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan