Doorbraak bloeding of toch zwanger?

<p class="”p1″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><span class="”s1″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px;">Hoi dames, 3 mei was mijn laatste dag van menstruatie, 28 mei zou ik weer ongesteld moeten worden.</span></p><p class="”p2″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><span class="”s2″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px;">Nu had ik op 14 mei al een beetje bloedverlies 3 dagen. En ben nu 3 dagen overtijd maar de test is negatief.</span></p><p class="”p2″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><span class="”s2″" style="box-sizing: inherit; outline: 0px;">Zou de bloeding van 14 mei dan al een doorbraak bloeding zijn geweest dat ik vanaf toen weer moet rekenen na een nieuwe menstruatie? Alvast bedankt </span></p>

@esmee het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Anderzijds kan je lichaam ook wel eens gekke dingen met je doen als je zwanger probeert te worden. Ik zou over paar dagen nog eens testen. Geen bloed is moed...

14 Mei lijkt me onmogelijk voor een innestelingsbloeding. 14 dagen voor je nod klinkt eerder als een ovulatiebloedinkje. Gebeurt vaker. Zolang je niet ongesteld bent kun je eens per paar dagen een testje  doen. Meer dan dat en afwachten zit er helaas niet in

Hier hetzelfde... 4 mei begon mijn cyclus, 19 mei positieve ovulatietest en 30 mei een bloeding helder rood. Was dag 26 van mijn cyclus dus dacht dat het mijn menstruatie was, maar kort erna stopte het weer. 2 dagen geen bloeding gehad en negatieve zwangerschapstest dus snap er niks van. Temperatuur is ook omlaag sinds die bloeding. Bij jou ook.

Terug
Bovenaan