Mijn borstvoeding loopt aardig terug en nu ben ik al 3 dagen om de 2 uur aan het kolfen om te zorgen dat de borstvoeding weer terug komt. {mijn dochter drinkt niet goed aan de borst en daarom kolf ik} Maar ik verneem dat mijn borstvoeding hetzelfde blijft. Anna drinkt 140cc per keer en ze krijgt 5 voedingen op een dag {ze slaapt s'nachts door} en ze is 5 weken oud. Ik produceer bij de 1ste kolf 80cc en de rest van de dag produceer ik maar uiterst 30 cc per keer samen uit 2 borsten, dit betekent dat ik veel kunstvoeding erbij moet doen.
Mijn vraag is dan is het niet beter om volledig over te gaan naar flesvoeding want ik moet zoveel tijd besteden aan borstvoeding dat ik nergens aan toe kom {ik heb het er wel voor over hoor, maar ik ga straks ook weer 2 dagen werken en dan?}
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Ik weet dat ik zelf moet beslissen maar een steuntje in de rug is wel fijn.
liefs nadine
Mijn vraag is dan is het niet beter om volledig over te gaan naar flesvoeding want ik moet zoveel tijd besteden aan borstvoeding dat ik nergens aan toe kom {ik heb het er wel voor over hoor, maar ik ga straks ook weer 2 dagen werken en dan?}
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Ik weet dat ik zelf moet beslissen maar een steuntje in de rug is wel fijn.
liefs nadine