doorkomen van de laatste 4 kiezen?

Hallo,
Weten jullie wanneer de laatste 4 kiezen ongeveer doorkomen?
Het is nu een jaar geleden dat hij de laatste gekregen heeft en het wachten is op de laatste 4.
Nu is hij vandaag wat hangerig en heeft een rood wangetje,dit kunnen natuurlijk voortekenen zijn?
Wanneer hadden jullie koters het gebit compleet en wat vernamen jullie aan de kinderen toen de kiezen er door kwamen?
 
Hoi,

Onze zoon begon net na zijn tweede verjaardag aan zijn laatste 4 kiezen. In Mei 2005.  Afgelopen December is de laatste doorgekomen. Ik heb wel gemerkt dat die laatste kiezen er bij hem langer over gedaan hebben om helemaal door te komen als de eerste. Hij heeft er ook iets meer last van gehad. Maar ik denk dat dit per kind verschild. De dochter van mijn vriendin kreeg ze achter elkaar (ook pas na haar tweede verjaardag), en ze heeft nergens last van gehad.

Groetjes, Kat
 
Hallo,
Mijn zoontje van 2 jaar en 4 maanden krijgt nu de laatste kiezen.
Heeft er volgens mij niet veel last van Zit wel veel met zijn vingers in zijn mond.
Groeten Marieke van Veen Rick 2jr en Joost 15 weken
 
Mijn 2 kinderen waren erg laat met tandjes. De oudste (ruim 3) heeft sinds kort zijn laatste 4 kiezen. De jongste (2 geworden in november) moet nog steeds haar laatste hoektandje, voor ze eens aan die kiezen kan beginnen.
Ik dacht eens gelezen te hebbendat de laatste 4 kiezen ergens tussen 24 en 30 maanden doorkomen.
 
Mijn zoontje van nu bijna 21 maanden is juist erg vroeg met tanden en kiezen en krijgt ze ook meestal per 2 of 3 tegelijk.
Hij is nu bezig met 2 van de 4 laatste kiezen....
Hij had vorige woensdag ineens 40 graden koorts toen ik hem na zijn middagslaapje uit bed haalde; ook krijgt hij hele vieze dunne poep, en veel poepluiers als zijn tanden/kiezen doorkomen. Dit had mijn dochter meestal nietl


Groetjes Mirjam
 
Terug
Bovenaan