Doorkomende kiezen

Hallo moeders,

mijn dochtertje van 14 maanden krijgt kiezen!
Zij heeft daar duidelijk last van en wij dus ook!!
Ik voel 2 grote bobbels in haar mondje.....

Heeft er iemand tips, trucjes, "oudHollandse" middeltjes om haar klachten te verminderen? Alles is welkom!

Bedankt!
 
hoi.
ik ken alleen deze trucjes:
erover heen wrijven met je vinger (maar ja, als ze al wat tanden heeft kan dat ook gevaarlijk voor je vinger zijn..)
bijtring uit de koelkast.
ijsklontje erop (?)
mijn zoontje is nu ruim 8 maanden en inmiddels 6 tanden.
ik gebruik, als ik merk dat hij er last van heeft, homeopatische druppels van vsm voor doorkomende tanden en kiezen. het helpt bij hem goed. (en baat het niet dan schaadt hetook niet)
succes ermee.
groetjes helma
 
hoi
wat vervelend hé die tanden en kiezen.
mijn dochter heeft zelfs met doorkomen van de tanden vreselijk pijn gehad en die zijn er niet eens allemaal door ( nu is ze 18 maand) en ze heeft al drie kiezen.
we hebben er nachten mee opgezeten zo'n pijn en ik heb alles geprobeerd chamodent van vsm ( hielp niets) detinox ( ook niets) van dokter vogel ( je raad het al niets)
bijtringen helemaal niets !!!!!!!!
Heb op een gegeven moment alleen nog paracetamol gegeven en omdat ze zo slecht sliep valdispert voor kids zodat ze goed sliep en dat heeft goed geholpen.
ik wil je niet ontmoedigen maar al die middelen hebben hier niets geholpen.
 
Hallo,

Ik had voor mijn zoontje een bijtring gekocht. Hij vindt hem prachtig en speelt er ook graag mee maar in zijn mond doet hij hem niet. Hij bijt het liefst op een zacht plastic lepeltje. Ik kijk natuurlijk wel of hij het niet kapot bijt maar het helpt hem zijn pijn te verlichten. Er is inmiddels al één leptje gesneuveld. Homeopatische druppeltjes hielpen bij hem ook helaas niet.
 
Terug
Bovenaan