doorkomende kiezen

A

Anoniem

Guest
Hey,

Even een vraagje..
Afgelopen weekend zagen we dat Doreen een kies kreeg, maar nou zit er zo'n blauwe plek omheen/bij. Herkennen jullie dit? Het is een flinke bult.
Op zich lijkt ze er niet veel last van te hebben.
Liefs,
Karlien

Hoi,

Die bult is heel normaal, dat blauwe herken ik niet echt, maar het is denk ik niet vreemd als het zo duwt en misschien bijt ze er ook wel flink op dan kan het natuurlijk wat blauw aandoen!
Succes Gr MJ

heyhey

zo, das snel nu al een kies :D

hoeveel tandjes heeft ze al?

t klinkt eigenlijk wel logisch, zo'n grote bult. denk ook dat ze er meer last van zal krijgen dan de tandjes.

tandjes zijn scherp, de kiezen een stuk minder.

die ' blauwe plek" herken ik wel. nathalia heeft dit ook met haar tandjes gehad. kiezen weet ik niet want die zijn er nog niet bij nathalia. hoe zielig t ook is, je kan er niks aan doen.

ja, een waterijsje geven. een bijtring lijkt me niet echt werken met een kies.

dus waterijsje of een heel koud washandje. dat verlicht iets.

succes ermee.

liefs, do

Hoi karlien,

Ik herken het wel hoor.
Yordi had dat ook. We zijn nu inmiddels 4 !!! kiezen verder. Ook heeft Yordi wel eens allemaal bloed in de mond gehad en dat kwam ook van de tanden/kiezen.
Is wel normaal voor zo ver ik had begrepen, komt gewoon doordat er zo veel druk op staat, doordat die kies er door moet.
Yordi heeft inmiddels 4 tanden boven, en 2 kiezen boven en 2 tanden onderin en een 3e voor de helft erdoor en 2 kiezen onder. Al een hele mond vol dus

Succes met de rest van de tanden/kiezen.

Liefs marielle en Yordi

goh wat zijn jullie kindjes allemaal snel zeg.

Feline is nu bijna 11 maanden en afgelopen vrijdag ontdekten we pas haar 1e tandje.. Weet ook wel dat zij wel wat later is maar goed.. als ik dan het woord kiezen lees..

tja.. uiteindelijk zal Feline haar mondje ook wel volkomen denk ik maar!!

groetjes,

Suus

quote: suus1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 20:42:40'));

goh wat zijn jullie kindjes allemaal snel zeg.

Feline is nu bijna 11 maanden en afgelopen vrijdag ontdekten we pas haar 1e tandje.. Weet ook wel dat zij wel wat later is maar goed.. als ik dan het woord kiezen lees..

tja.. uiteindelijk zal Feline haar mondje ook wel volkomen denk ik maar!!

groetjes,

Suus

Hey Suus, hihi, hier ook nog eentje met een tandenloos mondje, hoor! Dus kiezen zijn nog errrrrg ver weg! Wel een enorme bobbel en vette witte streep in haar onderkaakje dus ik verwacht dat dat elk moment kan doorbreken.... jippie!

Ook hier pas net de eerste tanden door. Maar dan ook niet wat je zou verwachten. De tanden tussen de middelste en de snijtanden aan de onderkant. Ze heeft er   trouwens  wel veel last van gehad, dus dat belooft nog wat. Herken dat helemaal niet van mijn oudste.
De oudste is nu ruim twee, en daarbij zitten we nog altijd te wachten op de laatste 4 kiezen!

Gr. Liesje

Terug
Bovenaan