doorkomende tanden en eten

A

Anoniem

Guest
het is dan zo ver de tandjes komen hier ook.. is al even aan de gang maar ik stel nu maar de vraag.
vorige week is mick ziek geweest,vanaf donderdag elke avond overgeven (alleen s nachts en niet overdag?!)
maar nu is het eten een drama,pap gaat erin.fruit ook maar de boterham en de groente is drama en houd hij de kaken stijf op elkaar! en het ging er eerst in als koek!!
af en toe wilt hij wel een hapje maar houd en dan snel voor gezien.
herkennen jullie er iets van?
groetjes..x
mick is bijna 8 maanden

Hoi,

het gebeurt heel vaak dat kinderen van rond de acht maanden ineens hele eigewijze kaken krijgen en ze mooi stijf op elkaar houden. Wel vervelend voor jullie dat je kleine net ziek is geweest en dan gaat weigeren. Je zou denken dat alle hapjes dan welkom zijn. Het gaat trouwens vanzelf weer over hoor, dat weigeren. Ik bied altijd eten aan en als hij niet eet heeft hij pech en wacht hij maar een poosje, tot ik wat anders geef.

Groetjes van Marloes

Mijn poppetje is volgende week precies 6 maanden, en ik zag vandaag toevallig twee witte puntjes aan de onderkant. Ik had ze al wel verwacht, want ze had al een paar dagen van die zure luiers, en hele rode wangen. Ze werd vannacht ook om de twee uur wakker, en ging moeilijk weer slapen. Nou ja, nu slaapt ze alweer een klein uurtje lekker.

Terug
Bovenaan