doorkomende tandjes

Hallo allemaal,

Onze dochter is nu bijna 5 maanden (wat gaat de tijd toch snel!) en we hebben gisteren ontdekt dat er een tandje doorkomt! Nu heeft ze er vandaag wel wat meer last van. Je hebt toch van dat spul wat je erop kunt smeren, dat de pijn verminderd? Mijn schoonzus zei dat dit slecht is omdat er zoveel suiker in zou zitten. Weten jullie hier iets over? En hoe heet dit spul? Hebben jullie verder nog tips?

Groetjes
Monique
 
Hallo,
Je kunt bij de drogist chamodent van VSM kopen! Dit is in tabletjesvorm (kun je kapot drukken tot poedervorm) en vloeibare vorm om op het tandvlees te smeren...
Succes ermee.
 
je hebt idd chamodent en dentinox de laatste verdoofd het tandvlees echt.

In beide zit dacht ik geen suiker. Chamodent zeker niet.

Je kan ook een nat washandje met koudwater geven of een bijtring uit de koelkast.

succes
 
Ik heb me zelf suf gezocht naar bijtringen waar hij mee overweg kon. Het is uiteindelijk een bijring van difrax geworden (kan hij goed vasthouden en komt tussen zijn voor'tanden' in plaats van 'kiezen') (http://www.difrax.nl/categorien?func=viewProduct&wid=14&mainCategory=Zuigen%20en%20bijten&subCategory=Bijtringen&difraxProduct_ID=1072&articleName=ABC-koelbijtringen) oeps lange link, zie ook www.difrax.nl

succes
 
Terug
Bovenaan