Doorlekken ‘s nachts

<p>Tips gevraagd; Ik heb een zoontje van 9 maanden, hij is ruim 10 kilo en slaapt op zijn buik. Hij gaat om kwart over 7 heerlijk slapen en wordt pas dr volgende ochtend rond 7 uur weer wakker. Ik heb al van alles geprobeerd, maar elke ochtend is hij doorgelekt. Dus ik zou graag tips willen om er voor te zorgen dat hij in de ochtend droog is! Ik heb het volgende geprobeerd: pamper 4 + (4 heeft hij overdag) pamper 5,5+ en 6 pamper achterstevoren minder drinken in de avond, maar hij heeft zn fles nog nodig een kraamverband als inlegger een kraamverband horizontaal over de buik ik verschoon na de fles (zo laat mogelijk) op de rug laten slapen werkt niet, hij draait terug naar de buik. ik wil hem liever niet in de nacht wakker maken om te verschonen dus alle tips zijn welkom! Groetjes!</p>
 
Bij ons lekker pampers ook snel door. Je zou kunnen proberen een ander merk luiers te nemen. Ik heb goeie ervaring met die van de Lidl.
 
Ohja vergeten te melden, ik heb lidl, pamper, kruidvat en huggies geprobeerd.. wel bedankt voor het meedenken!
 
Ik heb hier ook buikslapers en merkte dat als ik de sluiting niet ver genoeg aan de bovenkant dichtmaakte de luier aan de bovenkant doorlekte. Dus ik sluit de bandjes zo dicht mogelijk aan de bovenzijde. Ook nam ik inderdaad een maatje groter voor de nachtluiers. Ik gebruik altijd voor de eerste maanden Pampers en stap daarna over op Etos. Ik vind dat die het super goed doen
 
Hier precies het zelfde ook 9 maanden en 10 kg. Slaapt altijd op zijn buik.  En lekt door. Word soms om 23u uur al kletsnat wakker. Krijgt nu Kruidvat luiers maat 5 aan.  En gaat wel beter als met pampers.  Nu ongeveer 3x per week nog nat. Heb het maar geaccepteerd.  
 
Terug
Bovenaan