Doorlekken luier in de nacht

<p>Hoi!</p><p>onze dochter is nu 3 maanden oud en we hebben niks te klagen. Enige ‘probleem’ is het doorlekken na de nacht. Ze slaapt nu ongeveer van 23-8 door. Bijna elke ochtend als ze wakker wordt zijn romper, pyjama en bed nat. Sinds deze week heeft ze er ook wel een handje van om in de nacht juist te poepen haha. Maar toch, fijn is anders. </p><p>Ze is nu dus 3 maanden oud, 68 cm lang en weegt iets meer dan 6 kg nu denk ik. We gebruiken pampers maat 2. 1 past beter omdat ze rond dr buik best dun is maar maat 1 redt ze de nacht echt niet mee! Maat 3 is denk ik ook geen succes doordat die dan echt te ruim wordt. Iemand een tip of oplossing?</p>

Hoi !
Ik gebruik voor de nacht pampers baby dry. Hier ben ik super tevreden over en ook geen natte ongelukjes meer in de ochtend. Overdag gebruik ik de gewone pampers. Misschien is het proberen waard:)

Hoi !
Ik gebruik voor de nacht pampers baby dry. Hier ben ik super tevreden over en ook geen natte ongelukjes meer in de ochtend. Overdag gebruik ik de gewone pampers. Misschien is het proberen waard:)

Hier ook de baby dry van pampers en dan de broekjes.
Sinds hij die draagt in de nacht  geen  natte kleertjes meer gehad. 
Wel de pants heb het idee dat die nog meer absorberen als de gewone luiers?

Ik gebruik kruidvat luiers. Voor de nacht had ik rond die leeftijd, denk ik, maat 3 al. Was nog wel wat aan de grote kant maar dan maakte ik 'm gewoon wat hoger dicht. Kruidvat luiers vallen wat smaller dan Pampers, dus wie weet past ze die wel. Ik zou dan gaan voor de droog & vertrouwd variant (blauwe sticker) voor de nacht. 

Terug
Bovenaan