Doorlekken luier

<p>Zoals de titel al zegt heb ik al weken ruzie met luiers! Mijn dochter wordt savonds om 23.00 nog verschoond, krijgt dan een fles en als ik sochtends bij haar kom is ze 9 van de 10 keer doorgelekt. Ik heb al verschillende soorten gebruikt. Normale, baby dry, broekjes. Maatje groter, maar als ik naar t gewicht kijk wat er op het pak staat heb ik de goede maat. Nu doe ik een normale luier met een broekje eroverheen. Maar dat vind ik ergens ook wat zonde, 2 luiers. Iemand nog tips?</p>

Toen wij last kregen van lekkage s nachts hebben we de overstap gemaakt naar een maatje groter voor de nacht. De luier was ook gewoon erg zwaar. Daarnaast sliep onze jongen toen ook al van 7 tot 6 dus ook wel erg lang.
dit is wat voor ons werkte

Hebben wij ook zo mee gerommeld!
djngen wat mogelijk helpen: een grotere romper of helemaal geen romper, grotere luier, ander merk luier (bij ons bleek die van de Aldi het beste) en luierbroekje er over heen. Uiteindelijk wat echt hielp is toen onze zoon door ging slapen en in de nacht geen extra fles meer nodig had. Succes!

Zelf geen ervaring mee gelukkig, maar ik hoor wel vaak de tip van luier achterstevoren aandoen... Ik geloof dat dit vooral goed werkt bij buikslapers: zo hebben ze wat meer ruimte om vol te plassen aan de voorkant ;)

Hier had mijn dochtertje ook last van. Ze draagt overdag altijd pampers premium protection luiers en tijdens de nacht de luierbroekjes variant in dezelfde maat. Bij een grotere maat luier zit het te ruim om de beentjes waardoor ze juist door lekt. Ze slaapt overigens altijd op haar rug en ik let ook op of de romper niet te strak zit   

Wasbare luiers! Nooit lekkage. Je kunt ook alleen voor de nacht overstappen. 
Of anders een overbroekje over je normale luier doen. Heb ik zelf heb ervaring mee, maar kan me wel goed voorstellen dat het werkt. 

Terug
Bovenaan