Doorslaaptips???

Hallo,

Ook ik ben al een tijdjeniet meer actief geweest op het forum, maar ik
lees nog wel regelmatig mee. Jildau is inmiddels haast 7 maanden en
krijgt nog steeds bv. Ze heeft nog nooit doorgeslapen, en dat vind ik
helemaal niet erg maar de laatste weken maakt ze het wel erg bont en is
ze haast nog vaker wakker dan toen ze net geboren was. Ze komt tussen
00.00 u en 06.00u zo'n 4 of 5 keer en heeft dan ook echt honger, lijkt
het. Ze laat zich niet troosten en laten huilen kan ik niet langer
aanhoren dan 5 min. (ze slaapt bij ons op de kamer in haar eigen
bedje). Ook heb ik al geprobeerd om haar 's avond pap te geven, dit
helpt ook niet. Ik ben echt zo moe..

Ook ben ik erg bang dat ze gewend raakt aan die voedingen 's nachts en
het bij mij in bed liggen (ik val zelf vaak weer in een lichte slaap
als ze drinkt). Wie heeft er een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Iske mv Jildau

hoi

het kan zijn dat je voedingsstoffen in de melk terug aan het lopen zijn, er is dan nog wel genoeg melk, maar de voedingsstoffen zijn minder  dan de kleine nodig heeft.
ik heb zelf ook BV gegeven maar bij mij gebeurde dit namelijk, ik heb toen het laatste flesje gemaakt met zuigelingenmelk (poeder) en toen was het goed.
ik ben wel blij voor je dat je het nog altijd geeft, bij mij liep het terug toen Daniëlle 16 weken was. Ik zag zo op tegen het werken dat ik het daardoor terug is gaan lopen, al met al heeft ze tot 24 weken BV gehad en ik ben daar wel blij om.
Liever had ik het langer gedaan maar toen ik zag hoe ze op leefde nadat ze er fles bij kreeg kan ik me er wel makkelijk bij neerleggen, een dubbel gevoel was het wel, mama was opeens niet meer goed...
misschien dat je hier iets mee kunt, proberen kun je het altijd, je kunt dan de laatste voeding afkolfen zodat je wel blijft aanmaken, in de nacht hebben je borsten dan tijd genoeg om 's morgens weer genoeg te hebben

groetjes Veronique en Daniëlle

Hoi!!
Tycho wou ook even niet meer door slapen sinds 1 maand....  erg lastig vooral omdat hij normaal tot 9 uur in de ochtend doorsliep!!!!
Ik kreeg als tip van iemand die ik ken en oma natuurlijk.
Normaal sliep hij ongeveer van 19.30-20.00 a 20.30 uur dan om 20.30 uur in bad en dan de laatste fles.
Hun gaven als tip;  dit is te kort op zijn  nachtslaap dat hij slaapt. Logisch natuurlijk hij wordt groter en heeft dus anders/minder slaap nodig dan normaal. We houden hem nu dus wakker rond deze tijd tot aan zijn bad, hij is dan heel erg moe drinkt goed zijn fles leeg en slaapt weer de hele nacht door!!! jeeeee!!!!
Tevens geef ik geen bv maar fles en krijgt hij nu een pyama papje voor het slapen gaan waar extra voeding in zit zodat hij minder honger heeft.
(snap je het nog...??)

Succes
xx wen mv Tycho

hoi hoi
demy slaapt ook nog steeds niet door ze is nu 5,5 maand oud.
Ze heeft wel een paar keer door geslapen maar dat is eigenlijk een uitzondering.

Ik geen ook bv en ik denk ook dat het daardoor komt dat ze nog niet doorslaapt , als ze wakker word snachts dan is dat ook echt omdat ze honger heeft , en na de voeding slaapt ze gelijk weer in.
Het probleem bij demy is dat mevrouw geen fles wil , anders had ik haar met de laatste voeding nutrix door de fles gegeven of flesvoeding gegeven , maar helaas.
Ik denk dat als ze straks vastvoedsel gaat eten , ze voller zit en ik hoop dat ze dan wel gaat doorslapen haha......

succes liefs mariska

hoi
Mijn zoontje is over 2 weken 6 maanden,maar slaapt ook nog steeds niet door,heeft ook nog een voeding snacht's.Ik hoop dat hij tog snel gaat door slapen,zal wel lekker zijn.
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002) lisanne (17-05-2003) en joey (15-08-2006)

Terug
Bovenaan