Doorslapen kindje van 1

Hoi,

Ik wilde weleens even de mening horen van andere moeders over het feit dat mijn zoontje van bijna 1 jaar elke avond rond 23.30 uur wakker word sinds 2 weken en dan sommige nachten constant ligt te huilen dan even slaapt dan weer huilt enz.
Zou dit dan echt aan de tanden liggen. Als we er niet heen gaan als hij huilt gaat hij gewoon door dus ik weet het niet meer. Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee ik hoor het wel.
Gr. Rianne
 
mijn zoon slaapt altijd heel goed, maar heel soms komt er ook zo'n week voor waarin het wat minder gaat, ik denk dan dat ie door een ontwikkelingsfase gaat, ik had het boek "oei, ik groei"en daarin stond dat, dan hebben ze gewoon een soort van "groeipijn" ofzoiets....
gaat wel weer voorbij!
 
onze dochter(1) sliep ook altijd harstikke goed. Sinds donderdag nacht is ze om de 2 uur wakker. Echt heel zielig huilen en dan hoeft ik haar maar eventje eruit te huilen en dan is ze alweer stil. Volgens mij heeft ze inderdaad heel veel last van haar tandjes, maar ik weet het ook niet. De ene keer blijft ze echt huilen, maar ook regelmatig valt ze weer in slaap

Ik hoop dat het niet te lang duurt

succes
 
Mijn zoon is bijna 1 en heeft tot nu toe nog steeds niet doorgeslapen. Hij wordt elke keer rond half 12 wakker en dan is het feest. Soms heeft hij perioden dat hij elk uur gillend wakker wordt. Supervermoeiend vinden we dat. Maarja, we zijn er inmiddels maar vanuit gegaan dat hij EENS wel zal doorslapen. Soms laten we hem eens huilen, maar nooit langer dan een kwartier. Dat kan ik zelf niet aanhoren en ik vind het superzielig. Hij zal niet voor niks huilen. Inbakeren of iets dergelijk heeft bij ons helemaal geen effect gehad. Een advies is: Leg je er gewoon bij neer, jij bent per slot van rekening zijn/haar enige vriend. En.... als het goed is, dan is het tijdelijk...
 
Terug
Bovenaan