doorslapen mama

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik gebruik sinds een paar weken anti depressiva (heb een behoorlijke dip gehad) Het gaat stukken beter met me. Ik slaap wel veel dieper.....klaagde ik een paar maanden geleden dat ik van ieder piepje van Isis wakker werd, klaag ik nu dat ik bang ben dat ik haar niet hoor. Mijn man was in het weekend 's nachts nog op en hoorde haar een paar keer (alleen spookgeluidjes, geen gehuil) ik heb helemaal niets gehoord die nacht, ook niet toen mijn man naar bed kwam. Muts die ik ben, goed slapen is erg fijn, voel ik me nu weer onzeker dat ik Isis niet hoor 's nachts, helpppppppppppp.............
x Esther

Hahahaha...zo'n muts ben je niet hoor. Ik ben ook wel eens bang dat ik niet wakker wordt van mijn zoontje. Maar volgens mij, als er echt iets is word je echt wel wakker.
Volgens mij zorgt je moederinstinct daar wel voor.

Ja, dat denk ik ook. dat je echt wel wakker word   als er echt iets aan de hand is hoor!
Ik was voor mijn bevalling echt niet wakker te krijgen!!! Kon 4 wekkers zetten, telefoon kon gaan, mensen konden aanbellen, en ik sliep gewoon door!
Ik was zo bang dat ik me zou verslapen voor een fles of haar niet zou horen als ze me nodig had, maar nu is het dus heel anders. Ik slaap nog steeds goed en vast maar hoor haar wel gelukkig!

Maak je geen zorgen, komt goed!! Slaap jij maar lekker bij!
En trouwens, heel fijn dat je je alweer wat beter voelt!

Hihihi, erg he, die moeders. linksom of rechtsom er is altijd wel iets om je zorgen over te maken! Geniet van je nachtrust en inderdaad, als er iets is dan hoor je dat wel! Dat zit zo diep in je, net wat 4dec schreef, daar wordt je echt wel wakker van.

Groetjes, KT

Mag ik vragen welke medicijnen je slikt?
En ook ik denk dat je heus wel waker wordt als er echt iets is hoor.
Fijn dat het beter gaat en geniet lekker van je rust.
Sil

Wij hebben nog altijd 's nachts de babyfoon naast ons bed staan. Terwijl Hannah in de kamer naast ons ligt. We hebben wel de deuren dicht moet ik erbij zeggen.
Laatst waren we een keer vergeten de babyfoon mee naar boven te nemen toen we naar bed gingen en toen ik wakker werd omdat ik Hannah hoorde huilen 's nachts was wel wat later dan normaal als ze voor een nachtvoeding wakker wordt. En 's morgens voor de volgende voeding was het veel later (normaal rond 6 uur, nu half 8).
Ik vroeg me ook af of ik haar nou gewoon niet gehoord had of dat ze gewoon toen pas wakker werd, maar ik denk toch echt het eerste...
M'n man slaapt trouwens altijd overal doorheen, zelfs met babyfoon. Die heeft vaak niet eens door dat ik haar 's nachts bij ons in bed een voeding heb gegeven (terwijl ze dan ook nog wel even huilt, omdat ze echt honger heeft en dus heel ongeduldig is...)

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Dat is inderdaad ook nog een idee, de babyfoon mee naar boven nemen!
Doen wij ook nog   steeds hier, alhoewel ik haar zonder ook wel zou horen maar toch..

Mijn vriend slappt ook overal doorheen, maar laatst moest hij wakker worden voor de fles en werd hij dat dus ook gewoon! Ik denk dat hij zich er normaal op insteld als hij gaat slapen (onbewust) dat ik het doe, maar nu hij zelf moest werd hij dus wel wakker!

Hoi Essiedo,

Ik slik ook anti-depressieva.. en ik wordt echt wel wakker van haar, als nood aan de man is.
En geniet van je diepe slaap... doe ik nu uiteindelijk ook!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan