doorslapen op bv en evt fles

Mijn dochter is 3 maanden. Ze heeft een aantal weken doorgeslapen, toen kreeg ze de laatste voeding (bv ) om 22.15 en sliep ze tot 7.00
Nu komt ze weer een tijdje om 5.00 uur. Op advies van cb geef ik de laatste voeding flesvoeding omdat ze tijdens de voeding al vaak in slaap viel en ik niet kon zien hoeveel ze dronk. Ook heb ik het idee dat ik niet meer genoeg voeding voor de nacht heb, vandaar de laatste voeding flesvoeding maar ook dat haalt niets uits, zelfs niet als ik er een schepje extra voeding in doe, ze blijft komen om 5.00 Weet iemand een oplossing? Als ik haar laat huilen valt ze echt niet weer in slaap helaas...
 
Hoi,
Doorslapen door de fles te geven vind ik persoonlijk altijd een beetje onzin want zou dan de fles geven toch om door te slapen.

Maar goed je kan proberen er een schepje nutrix in te doen. Bij het ene kind werkt het wel bij het andere kind niet. Doe er geen extra voeding schepje in das niet goed je kan wel een vollere fles maken dus 30cc extra en 1 schepje er bij.

Misschien heeft ze een groeispurt en ff wat meer nodig.

SUcces
 
Wat raar dat het CB dan adviseert om over te stappen op KV! Je zou je vraag ook even op het borstvoedingsforum kunnen droppen:

http://www.network54.com/Forum/89719

Ik geef zelf ook BV en kolf 'smorgens vaak de tweede borst extra af, aangezien ik bij de eerste voeding in 1 borst al voldoende heb dat mijn dochter verzadigd is. De opbrengst van de tweede borst bewaar ik dan tot de laatste voeding. Is mijn meisje niet tevreden dan geef ik haar dat erbij... gaat ze wel tevreden slapen dan heb ik alvast een klein voorraadje voor als ik een keertje weg ga.

Misschien is je kindje nu even bezig met een groeispurte waardoor ze even wat extra's vraagt (regeldagen).
 
Terug
Bovenaan