Doorslapen tips!

<p>Hoi</p><p>Ons kindje is 11 maanden en slaapt niet door. Dit komt ook omdat ze 6 maanden lang veel buikpijn heeft gehad ivm KMA. </p><p>Maar nu zijn we weer 5 maanden verder en wat we ook doen t lukt niet. </p><p>Vele zeggen dat t nog mag een flesje in de nacht. En dat we ons daar maar bij neer moeten leggen. Ik heb dit geaccepteerd maar toch vind ik het weleens tijd voor verandering. </p><p>Fles afbouwen werkt niet ze blijft huilen tot ze krijgt.</p><p>Papfles voor slapen weigert ze. </p><p>Ze eet slecht vaste voeding</p><p>Laten huilen en troosten werkt niet. Wij geven op een begeven moment toe</p><p>Samen slapen doet ze niet ze maakt er een feestje van</p><p>Langer ophouden maakt ook niks uit. Slaapt 2 x per dag 1.5 tot 2 uurtjes. Wij merken dat ze dit ook echt nodig heeft. </p><p>We hebben vast nog wel andere dingen geprobeerd  maar goed wellicht  is hier nog een tip.</p><p> </p><p>Reacties als accepteren hoeft  niet want dat doen we op zich wel alleen we willen wat gaan veranderen zodat evt. T verbrokeb gaat worden. Ze komt trouwens nooit om een bepaalde tijd. </p><p> </p>

Onze zoon is 11 maanden en slaapt in principe wel door, maar ook hij heeft nachten/fases dat ie dat niet doet. Wat wij tot nu toe hebben gedaan als hij een langere periode niet doorsliep;
- laatste fles ophogen (als dat nog mogelijk is). Onze zoon kreeg als 210 cc voor het slapen gaan, dat zijn we nu aan het minderen. 
- 's Nachts wel een flesje geven, maar sterk verdund. Bijv. 1 schepje op 90 cc water. Op die manier slapen we allemaal het snelst weer, maar heeft het niet zoveel invloed op de hoeveelheid die hij overdag eet. 
- niet meteen er naartoe gaan, maar 5 tot 10 minuten wachten. Soms wordt hij uit zichzelf weer stil en gaat slapen. 
- laten huilen. Dit hebben we voor het eerst gedaan toen hij 6 maanden was en het slapen zowel overdag als 's nachts drama was. 's nachts duurde het 3 kwartier, daarna gingen de nachten beter. 's avonds hebben we 'm ook wel eens laten huilen. Soms houdt hij het wel 1,5 uur vol. Het is hartverscheurend, maar hier heel soms echt nodig. 

Hallo ! 
Ik weet in ieder geval dat een vast ritme hee belangrijk is overdag . En dat als ze overdag willen slapen je dat ook zeker moet doen want wakker houden daar gaan ze snachts alleen maar slechter van slapen . 
Mijn kindje kwam ook echt heel vaak snachts soms wel 4 keer . Maar dat is meestal op de dagen dat het druk is geweest . 
En je kindje gaat nu echt dromen dus het kan zijn dat je kindje een nachtmerrie heb . Misschien moet je even goed kinken naar wat jullie overdag doen . Misschien krijgt je kindje te veel indrukken waardoor je kindje onrustig slaapt.

Hoi
Mijn dochter werd elke nacht tussen 4 en 6 wakker van honger en met sochtens een halve boterham bij de fles  slaapt ze ineens door tot 8 uur en ook veel rustiger 
Je kunt kijken of  wat meer eten overdag een rustigere nacht brengt

Terug
Bovenaan