Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Vanaf hoeveel weken is het beter om geen nachtvoeding meer te geven? ik hoor zoveel verhalen over baby’s die al met een paar weken doorslapen. Mijn zoontje is 6 weken, maar komt nog iedere nacht voor een voeding. Ik geef flesvoeding.</p>
Heel normaal en ga alsjeblieft in de behoefte van je kindje mee zo lang als nodig.
hier was het na 3 maanden niet meer nodig, dat merk je vanzelf en je baby regelt dat vanzelf.
maar er zijn ook genoeg kindjes die met 10maanden of ouder nog nachtvoeding krijgen
hoi hoi bij mijn zoon heeft het langer dan een jaar geduurd..hij werd 2 keer wakker 's nachts had gewoon behoefte( wel vermoeiend maar ja kan niet anders) maar mijn dochter is nu 3 maanden zij wordt 1 keer wakker en soms slaapt ze door van 21:00 uur tot 05:00
hopelijk zal je zoon steeds langer doorslapen
Hier heeft hij het af en toe nog nodig en krijgt hij het ook gewoon is bijna 6 maanden. De ene week geen behoefte er aan de andere week wel. Dus echt heel verschillend.
Oke, bedankt! Dan weet ik dat ik nog ff heb, haha! Om mij heen hoorde ik nl alleen maar verhalen van voorbeeldige kinderen die al na 2/3 weken doorsliepen!
Haha ja alle voorbeeldige verhalen hoor je wel ?. Ons zoontje sliep door na 5 weken, maar we merken nu (3 maanden) dar hij s ochtends weer vroeger komt (05.30uur), dus het wil allemaal niks zeggen. Ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je kind en dan komt het vanzelf
Hoi! Mijn dochter is 1 jaar en die komt ook nog altijd snachts voor een fles soms zelfs 2 x dus ik ben er al een jaar mee in de weer maja ik neem aan dat het een keer feest is en ze wel door gaat slapen
dat hoop ik dan maar