Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Mijn dochtertje wordt volgende week 1 jaar en ik ben zooooooo blij. Ze slaapt eindelijk door! Heerlijk is dat! Nu al 9 nachten op een rij, zomaar vanuit het niets </p><p>Sorry, moest het even kwijt.</p>
Haha, inderdaad. Ik weet nog goed toen ik zwanger was en mijn man zag zo op tegen die gebroken nachten in het begin. Ik zei nog, joh dat duurt maar even. Ons zoontje sliep met 6 weken door. Hoe naïef om te denken dat dat bij nummer 2 ook zo zou zijn. Hoewel ik wel moet bekennen dat gebroken nachten met een pasgeboren baby anders zijn dan met een bijna dreumes.
Is zo! Maar een jaar lang ‘s nachts (meermalen?) wakker worden is hoe dan ook niet fijn. Nr 1 heeft ons ook heel wat slaap gekost. Nu genieten we van de nachtrust tot nr 2 komt (bijna). Ik kan ook niet zeggen dat ik uitkijk naar de nachten...