Doorslapen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Even een vraagje, mijn dochter is nu 6 weken oud en krijgt 5x150 ml, en slaap snachts al door van 0;00-7:00u mag dit wel? En vraag me af of dit niet teveel voeding krijgt? Ze is al over de 4 kilo. En volgens nutrilon schema mag ik dan naar 5 voedingen gaan..</span></p><p> </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Volgens consultatiebureau moet ik 6 voedingen geven incl nachtvoeding maar ik moet haar altijd wakker maken voor de fles, die vervolgens niet opdrinkt.. ik ben op mijn eigen gevoel afgegaan en hiermee gestopt vandaar naar 5 voedingen op een dag gegaan. Ze doet het verder super genoeg plasluiers en is een heel tevreden babytje, huilt bijna nooit en groeit goed.. ik heb het idee dat ze echt voldoende krijgt.</span></p><p> </p><p> </p>

Ik geloof dat je het super doet en dat ze echt wel genoeg krijgt! 5x150 is heel netjes!!
En dat ze doorslaapt... heerlijk!!!! Geniet ervan! Het kan ook zomaar weer omslaan, dus alle nachten dat je kan doorslapen mag je heel gelukkig mee zijn!!! 
Mijn dochter is 11 weken. Krijgt 6x150. Maar die 150 krijgt ze lang niet altijd op.
Toen ze net zo oud als jouw kindje was, kreeg ze 6x120! Dat komt op bijns hetzelfde neer als 5x150! 

Dankjewel voor je advies, vind het soms nog beetje lastig ook omdat dit mijn eerste kindje is en iedereen zegt wat anders..
Ze doet het echt super, hopelijk blijven die nachten doorslapen erin! Zou heeeeel fijn zijn voor mama?

5x150 is prima hoor! Mijn zoon is bijna 11 weken en krijgt 5x180 aangeboden (maar drinkt dit lang niet altijd leeg dus drinkt dan vaak 150). Mocht je het idee hebben dat ze honger heeft kun je altijd de voeding ophogen, maar het uiteindelijke 'doel' (ideale situatie bedoel ik haha) is 5 voedingen die alle vijf niet in de nacht zijn (de 5e voeding bij ons komt om 2-3 in de nacht). Dus ik denk dat je het super doet en geniet ervan dat je kindje zo lekker slaapt! 

Terug
Bovenaan