Doorslapen

<p>Goedemorgen!</p><p>ik heb een zoontje van net 3 maanden (4-12-19)</p><p>nu heeft hij gisterenavond om 23:00uur de laatste fles gekregen en sliep vanaf 00:00uur.. </p><p>maar nu slaapt hij nog.. </p><p>wakker maken of laten liggen? Afgelopen  Donderdag bij CB geweest en hij groeit goed</p>

Goedemorgen :)   gewoon lekker laten liggen denk ik. Hij zal het wel nodig hebben. Als hij goed groeit en niet te licht is zou ik me niet druk maken. Een kindje meld zichzelf echt wel als die honger krijgt
ik schrok zelf gisteren/vannacht ook. Ons mannetje komt nog om de 2 a 3 uur (bijna 6 weekjes) en vannacht heeft hij van 20:00 tot 13:30 geslapen. Veel langer dan anders

Heerlijk toch? Ik zou even kijken wat je kindje doet gezien het de eerste keer is. 
In het vervolg zou ik hem denk ik wel wakker maken voor een voeding rond 7:00/8:00 zodat hij een goed dag/nacht ritme kan ontwikkelen. Misschien daarna weer even naar bed.
Aan de andere kant is dit waarschijnlijk ook niet voor altijd dus kun je er net zo goed van genieten ;) 

Terug
Bovenaan