Doorslapen

Goedemiddag,

Mijn zoontje van 9 weken heeft van gisteren 9 uur savonds tot vanmorgen half 7 geslapen.
Nu is dit heerlijk maar ik vraag me af of dat niet te lang is voor hem zonder flesje.
Hoeveel uren kan en mag hij maximaal slapen zonder een fles te drinken?

Ik zou er persoonlijk voor kiezen om je kindje snachts wel een flesje te geven. Ik hield ongeveer 4-5 uur zonder flesje aan voor de nacht. Wel lekker zeg een nachtje doorslapen ??
Misschien accepteert je kleine een droom voeding? Dus zonder wakker te maken een flesje aanbieden, die drinken ze dan soort van slapend op ☺️

Maar wat de "officiële" maatstaven zijn weet ik niet hoor ☺️

Heerlijk joh.
Wij hebben onze dochter nooit wakker gemaakt voor een voeding, ze kwam altijd zelf én liet er na 3,5 maand steeds langer tussen.

Als je kindje inderdaad lekker groeit en overdag voldoende binnenkrijgt, lekker laten slapen!
Kun je energie opbouwen voor wellicht andere tijden ?

nee hoor Littlegirl als dat voor jou goed voelde is dat toch prima! En misschien voor een andere ouder ook :)
Onze oudste sliep ook snel door, lekker van genieten. Ik zorgde er wel voor dat de flessen overdag elkaar sneller opvolgde zodat ze voldoende voeding binnen bleef krijgen, om de 3 uur in ons geval. Ik heb haar idd nooit wakker gemaakt

Terug
Bovenaan