doorslapen

Dag allemaal,

ik heb een zoon van 4 maanden die op dit moment 4 flessen van ongeveer 210cc krijgr en de laatste fles is een papfles. Tot vorige week sliep hij de gehele nacht door van 20.00 tot ong. 8.00. Nu wordt hij tegen 5.00/6.00 huilend wakker en wil niet meer doorslapen. De fles krijgt hij nog steeds tegen 8.00 en dat gaat goed, maar dat hij onrustiger is snachts en eerder wakker is ? wie herkent dit en/of heeft een tip.

alvast bedankt.
 
dit heeft onze zoon ook gehad, wij kregen de tip om hem te troosten en daarna terug te leggen, in ieder geval geen eten geven, daar wennen ze dan aan. bij ons was het na anderhalve week vanzelf weer over, het was trouwens tijdens de vorige sneeuwperiode en we hoorden dat heel veel kinderen er toen last van hadden
succes en sterkte
brenda
 
dit heeft mijn dochter zo af en toe ook wat je zeker niet moet doen, is eten geven ivm wennen. ik laat ze meestal even huilen en speentje geven, maar de ene dag pik ze dit wel en de andere dag niet mijn dochter is inmiddels al weer 8 maanden en ik weet dat het erg vervelend is maar wat doe je eraan (als ik dat wist).
 
Terug
Bovenaan