doorslapen

hallo allemaal,

mijn zoontje wordt donderdag 8 weken en woog afgelopen dinsdag 4680 gram. hij krijgt 5a6 voedingen van 165cc toch houd hij het s'nachts vaak maar 5 uurtjes vol herkent iemand dit of heeft iemand tips??

groetjes,
anja

oh sorry nog ff een vraagje
hij krijgt friso comfort uit een difrax fles met 3 standen speen ik heb het idee dat hij erg veel lucht binnen krijgt hij boert wel goed. het liefst zou ik een avent fles gebruiken maar ik kan de juiste speen maar niet vinden omdat friso comfort zo dik is.
heeft iemand hier misschien ook een tip voor??

alvast bedankt!!

groetjes
 
Hoi Anja

Alleen op je laatste vraag;
Ik gebruik ook Friso Comfort. Ik gebruik de Avent flessen en dan speen nr 3. En de Difrax (steriliseer)fles met bijbehorende speen doet het hier ook goed.

Groetjes en succes!!
 
Hallo Anja,

Het is heel normaal dat je kindje nog niet doorslaapt met 8 weken. Rond de 13 weken zal dat overgaan. Het verschilt heel erg per kind. Er zijn ook kinderen die na 1 week al doorslapen en andere die dat pas na 25 weken doen.
 
Mijn zoontje kreeg ook friso comfort en ik heb voor mijn zoontje ook de avent fles gebruikt eerst met speen nr 2. Hij deed wel 20 minuten over de fles, maar dat geeft niets...krijgen ze ook niet te veel lucht binnen. Toen hij wat ouder werd en slechter begon te drinken heb ik speen nr 3 gebruikt.
Groetjes Maaike
 
Terug
Bovenaan