doorslapen

Ik heb eigenlijk even een vraag. Onze dochter is inmiddels zes weken. Om half 10 krijgt ze haar laatste voeding. Vervolgens slaapt ze tot zes uur. Nu zeiden ze op het consultatiebureau dat ik haar wakker moest maken om een voeding te geven. Echter als ik dat doe dan drinkt ze 20 cc en valt weer in slaap. Weet iemand of het echt kwaad kan als ze doorslaapt.
 
Hoi, het ligt er wel een beetje aan hoe zwaar je kindje is. Als het heel erg licht is dan is het beter om haar te wekken voor een voeding. Maar als je kindje vervolgens maar 20 ml drinkt heeft dat dus helemaal geen zin en is het alleen maar pesterij....
Je moet doen wat je denkt dat goed is, en volgens mij is dat je kindje laten slapen totdat ze zich weer meldt.
Het cb moet je zien als een soort adviesbureau,  en het is niet heilig wat ze zeggen. Ieder kind is anders en past niet altijd in een schema.
Ik denk dus dat je het gewoon goed doet! Ik hoop dat je hier iets aan hebt, groeten, Claudia.
 
Ik zou ook doen wat je zelf denkt dat goed is! Als je lekker slaapt dan is het volgens mij prima! (als het groot/zwaar genoeg is tenminste). Als ze niet tevreden zijn dan merk je het vanzelf!
 
niet wakker maken hoor heb ik ook nooit gedaan mijn zoontje is nu 13 weken en heeft de laatste fles om 7.30 en dan komt hij weer rond 7 uur.De laatste fles die hij ooit gehad heeft was om half 10 en dat is maar 3 keer voor gekomen voor de rest had hij rond half acht de laatste fles dan kwam hij wel om 4 uur maar dat heeft hij in de weken mooi bijgelopen.En het is een heel erg tevreden kereltje hij heeft ook nog maar 4 voedingen al 3 weken ofzo je moet geven en doen naar behoefteen je vooral niet te druk maken het gaat goed geniet er lekker van gr. angelique
 
Terug
Bovenaan