Doorslapen???

Hoi allemaal

Mijn zoontje is 4 maanden en komt nog steeds dag en nacht om de 4 uur voor zijn fles.
Hij drinkt per keer ongeveer 160ml. Het is niet zo'n grote knul 5,5 kilo.
Mijn vraag is hoe krijg ik hem van 6 naar 5 voedingen, zodat hij ook 's avonds wat  langer doorslaapt (kunnen paps en mams ook wel gebruiken!!).
 
Mijn zoontje krijgt door al zijn flessen Nutriton omdat hij een 'spuugertje' is.
Verder heb ik het volgende al geprobeerd. Laatste fles (23uur)  voeding voor hongerige baby's, laatste fles pap, fles van 19u minder geven zodat hij om 23u meer drinkt, 's nachts speentje steeds in zijn mond doen, maar mijn mannetje gilt moord en brand omdat hij honger heeft.
Overdag meer in de flessen doen werkt ook niet hij drinkt gewoon niet meer.

Jullie zien dat ik al het een en andere op deze forum gevonden en uitgeprobeerd heb, maar tot dusver zonder resultaat.

HEBBEN JULLIE AJB NOG TIPS??!!

groetjes Megin
 
Zielig he als je kleintje 's nachts zo'n honger heeft. Zo te lezen heb je alles al uitgeprobeerd........

Het enige wat je eventueel nog kan proberen is starten met vaste voeding. Mijn zoontje was ook heel erg hongerig en vroeg om de 3 uur om een voeding. Met Nutrilon Forte werd het stukken beter maar nu we vaste voeding geven is het nog veel beter. Tegenwoordig raden ze (het cb) aan om ivm allergie e.d. pas te beginnen met vaste voeding bij 6 maanden, maar omdat ons zoontje zo hongerig was en er geen allergiern in de famile voorkomen zijn we met vier maanden gestart met fruit. Eerst een paar lepeltjes en na verloop van tijd een heel potje. Toen hij een half potje fruit at zijn we op dezelfde manier groente gaan introduceren.

Succes!
Annemiek
 
sorry, iets te snel getikt. We zijn begonnen met groente en daarna fruit. Ik had deze tip gekregen omdat de meeste kinderen fruit lekkerder vinden en je het risco loopt als je met fruit begint dat ze dan geen groenten meer willen........ Maar ja, ieder kind is natuurlijk anders.
 
Terug
Bovenaan